Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2015-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. I. J. Skorupki 21 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie, rozwój i asysta techniczna dla Systemu do obsługi gospodarki odpadami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług utrzymania, rozwoju i asysty technicznej dla Systemu do obsługi gospodarki odpadami, w tym do rozliczeń finansowych między miastem a właścicielami nieruchomości (realizowanych zgodnie z ordynacją podatkową) oraz monitoringu jakości realizacji umów zawartych z Operatorami, wspierającego obsługę systemu gospodarowania odpadami i nieczystościami ciekłymi z gminy Łódź oraz Protokołu Wymiany Danych XTrack. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace dodatkowe zlecane przez Zamawiającego w wymiarze maksymalnie 350 roboczogodzin. Uwaga: Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku zaistnienia potrzeby zwiększenia liczby prac dodatkowych w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania prac dodatkowych w ilości nieprzekraczającej 300 roboczogodzin ponad liczbę określoną w zamówieniu podstawowym. Zamawiający zastrzega, iż w ramach prawa opcji może zlecać sukcesywnie w ramach istniejących potrzeb dokonanie odrębnych prac dodatkowych obejmujących różną liczbę roboczogodzin z tym zastrzeżeniem, że łączna liczba roboczogodzin prac dodatkowych nie może przekroczyć liczby roboczogodzin wskazanych w zdaniu poprzednim. Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji w terminie określonym w §2 ust. 2.4 Istotnych postanowień umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy PLN). Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opcja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opieka serwisowa nad systemem INFINITT PACS oraz objęcie nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica i AMMS (Postępowanie nr: 16/2016)
Dodano: 2016-07-15 - Zawarcie umowy serwisowej na stałą opiekę techniczną nad systemem Uczelnia.XP wraz ze wszystkimi modułami.
Dodano: 2016-07-06 - Świadczenie usług informatycznych i serwisowych oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania szpitalnych systemów informatycznych w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o. o.
Dodano: 2016-06-30 - Usługa migracji i upgradu istniejących licencji oprogramowania Ansys wraz z przedłużeniem usługi Technical Enhancements and Customer Support (TECS) na okres 01.07.2016-30.06.2017
Dodano: 2016-06-23 - Usługa serwisowania systemów szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi CliniNet, NetRaad, STER , PharmaNET, InfoMedica wraz ze środowiskiem serwerowym i sieciowym 281/PN/ZP/U/2016
Dodano: 2016-06-17
ZP/100/2016
Usługa serwisowania:
1. systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2. aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3. systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki
Dodano: 2016-06-02
ZP/90/2016
Usługa serwisowania:
1. systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2. aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3. systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki
Dodano: 2016-05-06
Usługa serwisowania:
1. systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2. aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3. systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki
ZP/85/2016
Dodano: 2016-04-17
ZP/75/2016 Usługa serwisowania:
1. systemu CliniNet firmy CompuGroup Medical Polska Sp. z o.o.,
2. aplikacji Szpitalnej Apteki Centralnej PharmaNET firmy McArt Sp. z o.o.,
3. systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki
Dodano: 2016-04-06- Utrzymanie aplikacji procesowych w środowisku IBM BPMS dla Uniwersytetu Medycnego w Łodzi
Dodano: 2016-03-25