Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Kilińskiego 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6444483 , fax. 025 6444483
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kilińskiego 29 29
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6444483, fax. 025 6444483
REGON: 00031030900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-siedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utrzymanie porządku na terenie posesji Szpitala Miejskiego SP ZOZ przy ul. Starowiejskiej 15 w Siedlcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac - teren ul. Starowiejska 15 w Siedlcach Powierzchnia posesji 1,8 ha wraz z zabudowaniami w okresie letnim: codzienne oczyszczanie ze śmieci, liści itp. posesji Szpitala, w tym dróg i chodników wewnętrznych, schodów, podjazdów, tarasów oraz chodnika zewnętrznego na długości odcinka nieruchomości SPZOZ wywóz liści poza teren Szpitala codzienne opróżnianie śmietniczek i wymiana worków mycie i dezynfekcja śmietniczek - minimum 1 raz w tygodniu utrzymanie czystości wokół kontenerów na śmieci pielęgnacja zieleni, żywopłotów, krzewów sianie i koszenie trawy (dostawę trawy zabezpiecza Zamawiający) sadzenie kwiatów i krzewów (dostawę zabezpiecza Zamawiający) wykonywanie innych prac gospodarczych zleconych przez Zamawiającego, związanych z prowadzoną działalnością podlewanie kwiatów, krzewów i zieleni ponadto w okresie zimowym: odśnieżanie i usuwanie oblodzenia poprzez posypywanie piaskiem, solą itp. dróg i chodników wewnętrznych posesji, schodów, tarasów, podjazdów, aby użytkowanie ich było bezpieczne dla pieszych i pojazdów przez całą dobę wywóz śniegu poza teren posesji usuwanie sopli lodowych z dachów budynków znajdujących się na terenie posesji Uwaga: W okresie zimowym w związku z trudnymi warunkami atmosferycznymi - takimi jak opady śniegu, zamiecie, oblodzenie dróg i chodników, itp. - wymagana jest całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy celem bieżącego usuwania skutków spowodowanych zaistniałymi warunkami atmosferycznymi. Wykonywanie czynności porządkowych związanych z zaistniałymi warunkami atmosferycznymi winno następować z inicjatywy własnej Wykonawcy, a w przypadku jej braku na wezwanie Zamawiającego A) Czas wykonywania prac od poniedziałku do soboty w godz. 7 - 15 (z wyjątkiem podlewania, które należy wykonywać w godzinach wieczornych) w niedzielę i święta - w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych B) Realizacja usługi w oparciu o własny sprzęt, materiały, narzędzia i personel. C) Zakup materiałów (piasek, sól, worki na śmieci, itp.), spoczywa na Wykonawcy D) Wywóz liści, ściętej trawy, śniegu Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - ocena na podstawie załączonych dokumentów - spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w okresie realizacji zamówienia , Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z określeniem zakresu obowiązków jakie będą do nich należały , Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24, oświadcznie w jaki sposób Wykonawca zamierza monitorować jakość świadczonych usług, oświadcznie w jaki sposób Wykonawca zamierza monitorować jakość świadczonych usług przez pracowników wykonujących zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-siedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie nawierzchni dróg wraz z usuwaniem odpadów z pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-05-12 - Świadczenie usług letniego oczyszczania dróg w Dzielnicy Bemowo
Dodano: 2016-05-06 - Letnie i zimowe utrzymanie miejskich dróg i chodników oraz terenów rekreacyjnych, placów, parkingów i skwerów w granicach administracyjnych Miasta Węgrowa
Dodano: 2016-04-19 - Utrzymanie czystości na terenie miasta i Gminy Łochów
Dodano: 2016-04-18 - usługa sprzątania terenów zewnętrznych (oznaczenie sprawy: ZP-14-SKW-2016)
Dodano: 2016-04-07 - Sprzątanie i zamiatanie chodników, jezdni i parkingów znajdujących się na terenie Miasta Piastowa
Dodano: 2016-03-23 - Letnie oczyszczanie ulic i chodników położonych na terenie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy na lata 2016-2017
Dodano: 2016-03-21 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-03-18 - oczyszczanie przykrawężnikowe dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-03-09 - Letnie oczyszczanie ulic, chodników i strefy SPPN na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
Dodano: 2016-03-07