Przetargi.pl
Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Kopernika 58
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783416 , fax. 016 6782325
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Kopernika 58 58
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783416, fax. 016 6782325
    REGON: 65006959200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmprzemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez zamawiającego. Budynki i posesje będące w administracji zamawiającego podzielone są na tzw. Rejony sprzątania: Rejon A - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Mariacka 2, - Mickiewicza 69, - Mickiewicza 71, - Lwowska 2, - Lwowska 2a, - Lwowska 3, - Lwowska 5, - Lwowska 10, - Włodzimierza Bilana 1, - Włodzimierza Bilana 3, - Zana 3, - Wincentego Pola 20, - Wincentego Pola 30, - Wincentego Pola 25, - Mierosławskiego 25, - Mierosławskiego 4, - Mierosławskiego 8; Rejon B - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Bohaterów Getta 19, - Bohaterów Getta 30, - Bohaterów Getta 34, - Czarnieckiego 22, - Czarnieckiego 35, - Szymanowskiego 6, - Szymanowskiego 7, - Szymanowskiego 8, - Dekerta 3, - Konopnickiej 1, - Podhalańczyków 4, - Reymonta 23; Rejon C - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Dworskiego 51, - Dworskiego 71, - Dworskiego 93, - Dworskiego 95, - Dworskiego 95a, - Dworskiego 102, - Korzeniowskiego 5, - Słowackiego 75, - Słowackiego 81, - Sierakowskiego 12, - Słowackiego 69a, - Słowackiego 49, - Słowackiego 47, - Słowackiego 43, - Słowackiego 41, - Słowackiego 35, - Słowackiego 15; Rejon D - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Kilińskiego 9, - Głowackiego 8, - Głowackiego 12, - Leszczyńskiego 12, - Tarnawskiego 18, - Tarnawskiego 20, - Tarnawskiego 26, - Zamenhoffa 4, - Dworskiego 70, - Dworskiego 76, - Dworskiego 80, - Dworskiego 84, - Dworskiego 78; - Smolki 28, - Smolki 30, - Łukasińskiego 1; Rejon E - budynki, chodniki przyległe do nieruchomości, tereny zielone oraz obejścia zlokalizowane w Przemyślu przy ulicy: - Basztowa 6, - Basztowa 10, - Basztowa 12, - Basztowa 14, - Komisji Edukacji Narodowej 7, - Władycze, 2, - Władycze 4, - Władycze 6, - Władycze 8, - Władycze 10, - Władycze 11, - Władycze 15, - Władycze 19, - Śnigurskiego 14, - Śnigurskiego 16, - Śnigurskiego 18. 2. Szczegółowe zestawienie powierzchni sprzątanych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Usługa sprzątania (zakres czynności gospodarza domu) obejmowała będzie: 3.1. Czynności wykonywane codziennie: a) zamiatanie klatek schodowych, b) zamiatanie korytarzy piwnicznych, c) zamiatanie pralni i suszarni, d) zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości; 3.2. Czynności wykonywane doraźnie: a) usuwanie śniegu i lodu z chodnika przyległego do nieruchomości tzw. pryzmowanie przy skraju chodnika (w przypadku wystąpienia opadów śniegu usługa wykonywana będzie także w soboty oraz niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy), b) doraźne sprzątanie strychu, c) doraźne sprzątanie podwórka (szczególnie z liści w okresie jesiennym), d) doraźne sprzątanie terenów zielonych (szczególnie z liści w okresie jesiennym); 3.3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) mycie podłóg klatki schodowej, b) mycie balustrad i poręczy, c) mycie lamperii, d) mycie drzwi bramowych, e) mycie okien i parapetów na klatkach schodowych; 3.4. Czynności wykonywane doraźnie, w uzgodnieniu z administratorem budynku: a) sprzątanie terenów zielonych ze skoszonej trawy (bez wywózki), b) doręczanie mieszkańcom budynków drobnej korespondencji oraz naklejanie ogłoszeń, c) wykonywanie innych czynności na polecenie administratora budynku, wchodzących w zakres utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach. 4. Wszystkie czynności wchodzące w zakres usługi, wymienione w ust. 3, wykonawca będzie wykonywał sprzętem oraz środkami czystości powierzonymi mu przez zamawiającego. Zamawiający zapewni wykonawcy stały dostęp do sprzętu (miotły, łopatki, łopaty do śniegu, skuwacze do lodu itp.) oraz środków czystości (płyny do mycia, piasek, sól, ścierki, mopy itp.) za pośrednictwem administratorów budynków. 5. Usługa utrzymania czystości i porządku wykonywana będzie w dniach i godzinach przyjętych u zamawiającego za dni i godziny pracujące, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. W okresie od jesieni do wiosny, w czasie występowania opadów śniegu, usługa usuwania śniegu i lodu z chodnika przyległego do nieruchomości wykonywana będzie doraźnie również w soboty oraz niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy, niezwłocznie i niezależnie od pory dnia, celem zapewnienia mieszkańcom administrowanych nieruchomości maksymalnego bezpieczeństwa (brak poślizgu na chodnikach). 6. Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniami gospodarczymi w administrowanych budynkach, spełniających rolę pomieszczeń służbowych. Budynki administrowane przez zamawiającego stanowią własność funkcjonujących w nich wspólnot mieszkaniowych. W niektórych budynkach (co najmniej jeden budynek w każdym rejonie) posiada zorganizowane pomieszczenie na przechowywanie sprzętu i środków czystości. Pomieszczenia te nie są wyposażone w instalacje elektryczne i wodnokanalizacyjne. Pomieszczenia, o których mowa powyżej, zostaną wskazane wykonawcy przez administratorów budynków. Pomieszczenia sanitarne do higieny osobistej znajdują się w siedzibie zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgmprzemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach