Przetargi.pl
UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH SIEDZIBĘ GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ZESPOŁU DS. HISTORII DROGOWNICTWA W SZCZUCINIE

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg

  • Adres: 00-874 Warszawa, ul. Wronia 53
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 375 86 67 , fax. (22) 375 86 21, 3758803
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    ul. Wronia 53 53
    00-874 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 375 86 67, fax. (22) 375 86 21, 3758803
    REGON: 01751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW STANOWIĄCYCH SIEDZIBĘ GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ZESPOŁU DS. HISTORII DROGOWNICTWA W SZCZUCINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń budynków stanowiących siedzibę Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie (33-230) przy ulicy 1-go Maja 39. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III (OPZ) SIWZ Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usługi. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Panią Barbarą Bator pod nr telefonu (014) 643-52-78 w dni robocze w godz. 8.00-15.00. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, aby Wykonawca zatrudnił przy realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę niepełnosprawną zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej określonej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 ze zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarto w Tomie II SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy BGK 82 1130 1017 0020 1172 7890 0002. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 7. Utrata wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego INFORMACJA O ZABEZPIECZENIU NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania Umowy. 2. Wartość zabezpieczenia wynosi 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach