Przetargi.pl
Utrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, ul. 10 Lutego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85 , fax. 058 6622841
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    ul. 10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, fax. 058 6622841
    REGON: 22035628700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw oraz innych obiektów rekreacyjnych na terenie Gdyni. 2. Zakres usługi obejmuje: przeglądy i konserwacje urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, malowanie lub oczyszczanie powierzchni urządzeń i wyposażenia, naprawy urządzeń i innych elementów wyposażenia ww. obiektów, takich jak np.: ogrodzenia oraz wymianę piasku w piaskownicach. Dla zamontowanych na terenie obiektów koszy na odpady i ławek, należy przeprowadzić jedynie przegląd podstawowy. 3. Przeglądy powinny być wykonywane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, aktualnymi normami (PN-EN 1176 i PN-EN 1177) oraz zaleceniami Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do siwz: Część 1 – Rejon I - Załącznik nr 10 – Wzór umowy, - Załącznik nr 1 - RI – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 2 - RI – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RI – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RI – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RI – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RI – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RI – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RI – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, Część 2 – Rejon II - Załącznik nr 10 – Wzór umowy, - Załącznik nr 1 - RII – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 2 - RII – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RII – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RII – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RII – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RII – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RII – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RII – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, Część 3 – Rejon III - Załącznik nr 10 – Wzór umowy, - Załącznik nr 1 - RIII – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 2 - RIII – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RIII – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RIII – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RIII – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RIII – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RIII – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RIII – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach. Część 4 – Rejon VI - Załącznik nr 10 – Wzór umowy, - Załącznik nr 1- RIV – Opis przedmiotu zamówienia, - Załącznik nr 2 - RIV – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RIV – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RIV – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RIV – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RIV – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RIV – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RIV – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 – 6 000,00 zł, Część 2 – 3 200,00 zł, Część 3 – 4 400,00 zł, Część 4 – 3 400,00 zł W przypadku składania oferty na dwie części oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY do OFERTY: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularze cenowe wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów prac, wg wzorów Zamawiającego, stanowiących odpowiednio Załączniki: Część 1 – Rejon I - Załącznik nr 2 - RI – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RI – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RI – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RI – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RI – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RI – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RI – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, Część 2 – Rejon II - Załącznik nr 2 - RII – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RII – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RII – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RII – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RII – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RII – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RII – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach, Część 3 – Rejon III - Załącznik nr 2 - RIII – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RIII – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RIII – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RIII – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RIII – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RIII – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RIII – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach. Część 4 – Rejon VI - Załącznik nr 2 - RIV – Zbiorcze zestawienie formularzy cenowych, - Załącznik nr 2a - RIV – Formularz cenowy przeglądu podstawowego – jednorocznego, - Załącznik nr 2b - RIV – Formularz cenowy przeglądów oględzinowo – funkcjonalnych, - Załącznik nr 2c - RIV – Formularz cenowy malowania i/lub oczyszczania powierzchni urządzeń i wyposażenia, - Załącznik nr 2d - RIV – Formularz cenowy napraw, - Załącznik nr 2e - RIV – Formularz cenowy konserwacji urządzeń, wyposażenia i nawierzchni, - Załącznik nr 2f - RIV – Formularz cenowy wymiany piasku w piaskownicach. 4) Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. 5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach