Przetargi.pl
Utrzymanie placów zabaw na terenie Gminy Pilchowice w 2012roku

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2356521 , fax. 032 2356938
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 032 2356521, fax. 032 2356938
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pilchowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie placów zabaw na terenie Gminy Pilchowice w 2012roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: utrzymanie w czystości 6 placów zabaw z lokalizacją: 1. Pilchowice, ul. Strażaków - 3.000m2 2. Stanica, ul. Sportowa - 2.400m2 3. Żernica, ul. Szafranka - 1.800m2 4. Wilcza, ul. Grzonki - 1.200m2 5. Kuźnia Nieborowska ul. Kasztanowa - 900m2 6. Leboszowice ul. Smolnicka - 1.200m2 Razem: 10.500m2 Wymagany zakres robót: a/ Koszenie trawników Przewiduje się wykaszanie trawników na placach zabaw trzy razy w sezonie od czerwca do września na pow. 10.500m2 łącznie z wywozem trawy na koszt Wykonawcy. Uporządkowanie terenu i wywóz skoszonej trawy, liści i samosiewów z terenu placów zabaw najpóźniej do 3 dnia po zakończeniu prac. Wszelkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy, zatem pozostałości roślinne powstałe w wyniku przeprowadzonych prac Wykonawca powinien usunąć bądź zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt. Termin wykoszenia będzie regulowany każdorazowo odrębnym zleceniem Zamawiającego. b/ Wymiana piasku w piaskownicy. Przewiduje się dwukrotną wymianę piasku w piaskownicach (licząc od czerwca do września) na terenie objętym zamówieniem. Wymiany piasku należy dokonywać na zlecenie (termin wykonania do 3 dni roboczych) i w obecności pracownika Urzędu Gminy oraz sporządzić protokół odbioru tych prac. Zadanie obejmuje prace zarówno usunięcia starego piasku z piaskownicy, załadunek i jego wywóz a także dowiezienie i wsypanie nowego piasku o warstwą o grubości 20 cm. c/ Drobne naprawy placów zabaw. - Naprawa urządzeń zabawowych obejmuje: przykręcanie desek, łańcuchów, usuwania drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek usuwania luzów w połączeniach śrubowych. Przemalowanie uszkodzonych elementów drewnianych urządzeń impregnatem i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych. W przypadku stwierdzenia drobnych uszkodzeń, Zleceniodawca niezwłocznie powiadamia o fakcie Wykonawcę który czasowo zabezpieczenia urządzenia w taki sposób, aby nie mogły korzystać z niego dzieci. Wykonawca w razie konieczności zamówi u producenta urządzenia zabawowego (w porozumieniu z Zamawiającym lub upoważnionym pracownikiem Zamawiającego) odpowiedni element, niezbędny do naprawy. Jeżeli montaż będzie wymagał kontaktu i gwarancji udzielonej przez firmę produkującą urządzenia zabawowe, Wykonawca zamówi taką usługę w odpowiedniej firmie. Wykonawca dołącza do faktury rachunek za zakupione materiały. - Naprawa tablic informacyjnych (regulamin) - wyrównanie całości nawierzchni placów, zwłaszcza pod urządzeniami zabawowymi - Utrzymanie czystości ( poprzez usuwanie papierków, nagromadzonej ziemi, potłuczonego szkła, butelek itp.) i opróżnianie koszy na śmieci nie rzadziej aniżeli raz w tygodniu (licząc od maja do grudnia). Zakres i termin wykonania napraw będzie regulowany odrębnym zleceniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach