Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
REGON: 104969210000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie placów zabaw i obiektów rekreacyjnych (obiektów) będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w dzielnicy Śródmieście w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z konserwacją, przeglądami i bieżącymi remontami placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie”, 7.1. Przedmiot zamówienia określają: 7.1.1.Wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ; 7.1.2. Warunki techniczne realizacji umowy – załącznik nr 9 do SIWZ. 7.1.3 Technologia wykonania prac – załącznik nr 10 do SIWZ; 7.1.4. Wykaz obiektów objętych zamówieniem – załącznik nr 11 do SIWZ; 7.1.5. Wykaz prac wraz z cenami jednostkowymi – załącznik nr 12 do SIWZ 7.1.6. Lokalizacja placów zabaw i obiektów rekreacyjnych (mapa)– zał. nr 13 do SIWZ. 7.3. Zamawiający określa obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: 7.3.1 Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga ze względu na ciągły charakter pracy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 1 osoby wykonującej czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, prac związanych z konserwacją, przeglądami i bieżącymi remontami placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie, przez cały okres od dnia rozpoczęcia wykonywania umowy do dnia zakończenia przedmiotu umowy, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych (klauzula społeczna na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), 7.3.2 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 7.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.3.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w pkt 7.3.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, której dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imienia i nazwiska tej osoby, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracownika). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7.3.4 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.3.1 czynności. 7.3.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7.3.6 Zamawiający dopuszcza zmianę osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 7.3.1. 7.3.7 Wykonawca wraz z ofertą składa jedynie oświadczenie (pkt. 5 Formularz ofertowy wykonawcy), że zamówienie zostanie wykonane zgodnie ze wskazanymi wymogami zamawiającego związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnienie tych wymogów będzie obowiązany przedstawić dopiero na etapie realizacji zamówienia. Uwaga. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennych materiałów równoważnych niż podane w SIWZ i jej załącznikach, pod warunkiem, że zamienniki będą posiadać stosowne atesty i certyfikaty oraz zostaną przez niego zaakceptowane. Rozliczanie ww. prac następować będzie w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego powykonawczy wykaz prac z zastosowaniem stawek jednostkowych poszczególnych asortymentów prac, zaoferowanych przez wykonawcę w wykazie prac wraz z cenami jednostkowymi, sporządzonym wg załącznika nr 12 do SIWZ. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9.1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 9.1.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 9.1.1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 9.1.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej. 9.1.2. nie podlegają wykluczeniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) wypełnionego wykazu prac wraz z cenami jednostkowymi (kosztorys) załącznik Nr 12 do SIWZ. 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, 10.3. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu: W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 26.7 SIWZ. 10.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10.5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, jakie na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików, a także przeglądy i konserwacja urządzeń na placach zabaw w kompleksach leśnych m.st. Warszawy
Dodano: 2021-03-04 - Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików, a także przeglądy i konserwacja urządzeń na placach zabaw w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2021-01-21 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików, a także przeglądy i konserwacja urządzeń na placach zabaw w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2020-12-31 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików, a także przeglądy i konserwacja urządzeń na placach zabaw w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2020-12-17 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2019-11-27 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2019-11-12 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2018-12-13 - „Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików w kompleksach leśnych m.st. Warszawy.”
Dodano: 2018-05-02 - Utrzymanie i konserwacja drewnianych urządzeń oraz urządzeń do odłowu dzików w kompleksach leśnych m.st. Warszawy
Dodano: 2018-04-19 - Utrzymanie placów zabaw i obiektów rekreacyjnych będących w administrowaniu Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w 2018 r.
Dodano: 2018-04-06