Miasto Konin ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 63 2401138, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Konin
Plac Wolności 1
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. +48 63 2401138, , fax. -
REGON: 31101903600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE, PIELĘGNACJA I PORZĄDKOWANIE ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE KONINA - REJON III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina - Rejon III w zakresie: 1. pielęgnacji rabat kwiatowych, drzew i krzewów, 2. sadzenia drzew i krzewów, 3. pielęgnacji trawników, 4. utrzymania porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia, 5. utrzymania urządzeń zabawowych i sportowych, 6. uzupełnienia urządzeń zabawowych, ławek parkowych, koszy na nieczystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77100000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz doświadczenia zawodowego osoby do nadzoru nad realizacją zamówienia na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Formularze cenowe stanowiące Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. 4. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządzona na podstawie Załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 6. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną