Przetargi.pl
Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850 , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2019-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie Parku Zdrojowego im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju” Prace utrzymaniowe (pielęgnacyjne), mają polegać w szczególności na wykonaniu: 1.Przygotowanie parku do prac po okresie zimowym, w tym oczyszczenie parku z resztek roślinnych oraz innych zanieczyszczeń, przygotowanie rabat kwiatowych do obsady (w tym m.in. pielenie rabat, aeracja trawnika, zdjęcie po zimie osłon z krzewów, uprzątnięcie terenu) 2.Prace pielęgnacyjne: 2.1 krzewy: 2.1.1 strzyżenie żywopłotu wzdłuż północnej części parku (135mb) 2.1.2 strzyżenie obwódki żywopłotowej (wokół fontanny, do schodów prowadzących do „Wojciecha”) – 430mb 2.1.3 strzyżenie / przycinanie / formowanie pozostałych krzewów w parku (grup min: kosodrzewina, cisy, tawuła) 2.1.4 formowanie krzewów w kule / półkule (cisy szt.9- na rabacie wokół fontanny, do schodów prowadzących do „Wojciecha”), w tym dosypywanie białego tła z grysu kamiennego 2.1.5 bieżąca pielęgnacja krzewów (min: uzupełnianie korą roślin kwasolubnych, ochrona przed szkodnikami i chorobami, pielenie, nawożenie, dosadzanie ubytków, podlewanie), w tym bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów – rododendrony i azalie. 2.2 trawniki: 2.2.1 koszenie trawy z siewu na powierzchni 4580m2 – (IV, IX, X, XI- 2x w miesiącu, V, VI, VII, VIII - 3x w miesiącu) 2.2.2 koszenie trawy (z rolki) na powierzchni 3300m2 – (IV, IX, X, XI - 2x w miesiącu, V, VI, VII, VIII - 3x w miesiącu) 2.2.3 terminy koszenia trawników mogą ulec zmianie / przesunięciu, w zależności od warunków wzrostu trawy – na żądanie zamawiającego 2.2.4 bieżąca pielęgnacja trawników na powierzchni 7880m2 (min: ochrona przed szkodnikami i chorobami, aeracja (co roku), nawożenie, odchwaszczanie, w części trawnikowej-dywanowej wymiana części zaschniętych na nowe dywany, w pozostałej części dosiewanie miejsc gdzie trawa uschła) 2.3 ukwiecenie: 2.3.1 nasadzenia rabat kwiatowych (letnie w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku) w tym „herbu” i „kalendarza kwiatowego” (przy czym kalendarz kwiatowy ma zostać obsadzony trwałymi bylinami wieloletnimi lub kwiatami sezonowymi, według wzoru przedłożonego przez wykonawcę i zaakceptowanego przez zamawiającego – wymagania odnośnie wzoru kalendarza będą wskazane wykonawcy przez zamawiającego) 2.3.1.1 nasadzenia rabat kwiatowych „herbu” według wzoru ustalonego i zaakceptowanego przez zamawiającego, w razie potrzeby wymiana gleby na urodzajną. 2.3.1.2 nasadzenia rabat kwiatowych ma wynosić min. 36szt/1m2 2.3.1.3 nasadzenia rabatowe wykonać zgodnie z projektem oraz mapą do projektu, „Rewaloryzacja Zabytkowego Parku im. Jana Pawła II w Lądku-Zdroju” wykonanego przez Pracownię Dokumentacji i Projektowania Zieleni PARK” z/s Bolesławiec (59-700), ul. Dzieci Wrześni 4/5 m5 (zał.nr.8) 2.3.2 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie donic kwiatowych (szt.24) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.2.1 obsadzenie donic kwiatowych : na jedną donicę przypada 12szt begonii (serii „dragon”) 2.3.3 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie skrzynek kwiatowych (szt.35) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.3.1 obsadzenie skrzynek kwiatowych : na jedną skrzynkę przypada 10szt gat. surfinia (petunia). 2.3.3.2 transport (ze wskazanego przez zamawiającego miejsca) i montaż (we wskazanym przez zamawiającego miejscu) skrzynek kwiatowych (szt.35), w terminie umożliwiającym dokonanie wiosennych nasadzeń 2.3.3.3 demontaż skrzynek kwiatowych (szt.35) po okresie jesiennym, ich transport i składowanie w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 2.3.4 przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie wież kwiatowych (szt.8) - w terminie nie później niż do dnia 25 maja każdego roku 2.3.4.1 obsadzenie wież kwiatowych : na jedną wieżę przypada 80szt gat. surfinia (petunia) 2.3.5 Przygotowanie (w tym uzupełnienie substratem ziemnym) i obsadzenie, rynienek kwiatowych (według załącznika nr.10 -usytuowanie zostanie wskazane przez pracownika UMiG Lądek-Zdrój) – w terminie: 2.3.5.1 obsadzenie rynienek kwiatowych : 30szt/1m2 2.3.5.2 obsadzenie letnie, nie później niż do dnia 25 maja danego roku kalendarzowego 2.3.5.3 Obsadzenia mają zapewniać wielobarwność, urozmaicenie gatunkowe oraz walor zdobniczy przez cały okres wegetacji. 2.3.6 bieżąca pielęgnacja obsadzeń donicowych, skrzynek, rynienek i wież (min: ochrona przed szkodnikami i chorobami, pielenie, nawożenie dosadzanie ubytków, podlewanie, w tym 6 donic obsadzonych krzewami) 2.3.7 bieżąca pielęgnacja rabat kwiatowych, w tym herbu i kalendarza kwiatowego (min: pielenie, nawożenie dosadzanie ubytków, podlewanie, codzienne zmienienie daty w kalendarzu kwiatowym – nie później niż do godziny 700 rano każdego dnia) 2.3.8 pielęgnacja rabat, dotyczy również rabaty kwietnikowej przy budynku na skrzyżowaniu ul. Cienistej, ul. Marii Skłodowskiej oraz ul. Zamkowej. 2.3.9 usunięcie przekwitłego jednorocznego materiału sadzeniowego z rabat, donic, skrzynek, rynienek i wież, (w terminie, nie później niż 3 dni po przekwitnięciu) 2.3.10 Terminy obsadzeń rabat, wież, donic i skrzynek kwiatowych mogą ulec zmianie / przesunięciu, w zależności od panujących warunków atmosferycznych (np: zalegająca pokrywa śnieżna, występujące późne przymrozki, ciągłe ulewne deszcze) – w uzgodnieniu z zamawiającym 2.3.11 Decyzje zamawiającego dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów wykonywanych będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę w formie pisemnej, pod groźbą zatrzymania prac / usług. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca 2.3.12 W przypadku przesunięcia terminu o którym mowa powyżej, nasadzeń roślin jednorocznych, obsada musi nastąpić w okresie nie dłuższym niż siedem dni (licząc od pierwszego dnia kiedy wykonanie nasadzeń stało się możliwe) 2.4 Drzewa: 2.4.1 bieżąca pielęgnacja drzew posadzonych od roku 2012 (min: uzupełnianie korą, ochrona przed szkodnikami i chorobami, nawożenie, dosadzanie ubytków, regulacja i wymiana palików / taśm, przycinanie / formowanie, podlewanie, poprawianie mis, strząsanie nadmiaru śniegu zimą) 2.4.2 strząsanie zalegającego na drzewach i krzewach śniegu i okiści (co ma zapobiegać ich obłamaniom) 3.Nawadnianie: 3.1 podlewanie ręczne parku z punktów czerpalnych (część południowa parku) – w tym wież kwiatowych (8szt), donic (30szt), skrzynek kwiatowych (35szt), rabat kwiatowych, drzew i krzewów. 3.2 obsługiwanie, konserwacja, regulacja ręcznego systemu nawadniania (część południowa i północna parku, w tym przygotowanie instalacji do zimy) 3.3 obsługiwanie, konserwacja, regulacja automatycznego systemu nawadniania (część północna parku, w tym przygotowanie instalacji do zimy) 3.4 zakupu wody do podlewania (wykonawca zobowiązany jest do podpisania stosownej, odrębnej umowy na dostarczanie wody, z Działem Wodociągów Spółki z o.o. Lądeckie Usługi Komunalne z/s ul. Fabryczna 7a, 57-540 Lądek-Zdrój oraz do zapłaty za zużytą wodę, zgodnie z odczytami wodomierzy. Dział Wodociągów Spółki z o.o. Lądeckie Usługi Komunalne prowadzi odczyty liczników i wystawia należne faktury VAT za zużytą wodę). 4. Utrzymanie nawierzchni: 4.1 letnie utrzymanie nawierzchni w parku – zamiatanie ręczne lub mechaniczne (zamiatanie, sprzątanie śmieci i liści, opróżnianie koszy parkowych-wywóz śmieci i liści oraz ich utylizacja) 4.2 zimowe utrzymanie nawierzchni (ciągów pieszych) w parku – usuwanie śliskości, lodu i błota pośniegowego z zastosowaniem materiałów uszarstniających (piasek, mieszanka piaskowo-solna), odśnieżanie, posypywanie piachem, odladzanie. Dopuszcza się użycie małych pługów chodnikowych ( do 250 kg), z zastrzeżeniem że w „Alei Modrzewiowej” prace te należy wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności, bez stosowania środków chemicznych. 4.2.1 Przy realizacji umowy w zakresie zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco śledzić aktualne prognozy pogody oraz uwarunkowania lokalne 4.2.2 Odśnieżanie i usuwanie śliskości należy rozpocząć niezwłocznie po wystąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk powodujących gołoledź. W przypadku opadów nocnych odśnieżanie należy prowadzić z takim wyprzedzeniem, aby umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do pracy, szkół, obiektów użyteczności publicznej. 4.2.3 Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg i alejek należy wykonywać na bieżąco z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania zjawisk atmosferycznych w ciągu całego tygodnia 4.2.4 Wykonawca zobowiązany jest przechowywania materiałów służących zimowemu utrzymaniu w sposób nie szkodzący środowisku naturalnemu ( mieszanki piaskowo-solne przechowywać w sposób uniemożliwiający wypłukiwanie soli na tereny zielone – najlepiej w zamykanych, szczelnych pojemnikach) 4.3 bieżące utrzymywanie nawierzchni mineralnej „Alei Modrzewiowej” (w tym wiosenne i jesienne zruszenie warstwy nawierzchni, przegrabienie jej, uzupełnienie ubytków i zawałowanie, bieżące utrzymywanie korytek ściekowych w stanie umożliwiającym swobodny spływ wód opadowych i roztopowych). Bieżąca pielęgnacja nawierzchni ma obejmować: sprawdzenie całej powierzchni nawierzchni mineralnej, wyprofilowanie spadków podłużnych i poprzecznych, uzupełnienie ubytków i dogęszczenie wibratorem płytowym (wklęśnięcia i ubytki spulchnia się oskardem na głębokość 4-5cm, dosypuje nową mieszanką, profiluje i zagęszcza, następnie utrzymuje przez okres jednego tygodnia wysoką wilgotność) 5. Pozostałe prace: 5.1 przygotowanie materiału roślinnego do zimowania (min: odpowiednie przycięcie krzewów, zabezpieczenie Wisterii wzdłuż pergoli poprzez jej okrycie) 5.2 Przygotowanie parku do zimy (min: uprzątnięcie terenu, zagrabienie liści, wypielenie rabat, zdemontowanie skrzynek kwietnikowych i ich transport oraz zimowe składowanie) 5.3 zimowe dekorowanie wież kwiatowych stroiszem iglastym (w tym wiosenne uprzątnięcie stroisza, jego wywóz i utylizacja) 5.4 bieżące grabienie liści w parku oraz bieżące sprzątanie parku, wywóz odpadów i liści oraz ich utylizacja. 5.5 Sprzątanie spadłych (odłamanych) gałęzi, konarów i pni drzew (m.in. wiatrołomów/wiatrowałów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) formularz cenowy Załącznik Nr 1A do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach