Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania poziomego w Elblągu w latach 2018 i 2019

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania poziomego w Elblągu w latach 2018 i 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Utrzymanie oznakowania poziomego w Elblągu w latach 2018 i 2019 Przedmiot główny: CPV: 45.23.32.21-4 Nazewnictwo wg CPV: Malowanie nawierzchni Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjnych polegających na odnowie oznakowania poziomego z użyciem kulek szklanych na drogach miasta Elbląg. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: a) przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ, b) WYKAZ ULIC stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA OZNAKOWANIA POZIOMEGO stanowiąca Załącznik nr 2 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Przewidywany zakres zamówienia obejmuje wykonanie: a) w roku 2018 malowania cienkowarstwowego dróg na pow. 31 957 m² i malowania grubowarstwowego dróg na pow. 300 m², b) w roku 2019 malowania cienkowarstwowego dróg na pow. 36 472 m² i malowania grubowarstwowego dróg na pow. 300 m². tj. bieżącą konserwację dróg polegającą na: - malowaniu białym po istniejących liniach segregacyjnych, liniach krawędziowych, symbolach oraz przejść dla pieszych (droga krajowa, drogi wojewódzkie, powiatowe, gminne), - malowaniu czerwonych przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych, - malowaniu niebieskich powierzchni stanowisk postojowych. Zamawiający informuje, że ww. zakres robót jest bieżącą konserwacją dróg i będzie realizowany na podstawie art. 61 i art. 5 ust. 2 Prawa budowlanego, czyli w zakresie nie wymagającym zgłoszenia robót budowlanych. Szczegółowy zakres robót i szczegółowe warunki ich realizacji określa dokumentacja projektowa wyszczególniona w pkt III. ppkt 2. SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących gwarancji: a) po zakończeniu i odbiorze zakresu robót wykonanych w roku 2018 przez okres: - 9 miesięcy dla znakowanych cienkowarstwowo linii segregacyjnych, linii krawędziowych, strzałek i symboli, - co najmniej 6 miesięcy dla znakowanych cienkowarstwowo przejść dla pieszych i powierzchni kolorowych, b) po zakończeniu i odbiorze zakresu robót wykonanych w roku 2019 przez okres: - 9 miesięcy dla znakowanych cienkowarstwowo linii segregacyjnych, linii krawędziowych, strzałek i symboli, - co najmniej 6 miesięcy dla znakowanych cienkowarstwowo przejść dla pieszych i powierzchni kolorowych. c) po zakończeniu i odbiorze zakresu robót wykonanych w roku 2018 przez okres: - 36 miesięcy dla malowania grubowarstwowego (chemoutwardzalnego) przejść dla pieszych, d) po zakończeniu i odbiorze zakresu robót wykonanych w roku 2019 przez okres: - 36 miesięcy dla malowania grubowarstwowego (chemoutwardzalnego) przejść dla pieszych. 5. Zamawiający informuje, że realizacja ok. 95% zakresu malowania ujętego w Załączniku nr 1 do wzoru Umowy będzie w okresie 15 kwiecień do maksymalnie 15 czerwca 2018 i 2019 r., pozostałe 5% zakresu realizowane w każdym III i IV kw. roku 2018 i 2019 (wg pisemnego zgłoszenia Zamawiającego i na warunkach w nim określonych). 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy posiadał polisę ubezpieczeniową o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500 000,00 zł, którą Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy na okres jej obowiązywania. Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową będzie upływał w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500 000,00zł. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa maszyn i urządzeń technicznych, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach