Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego miasta Kwidzyna

Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego miasta Kwidzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Informacje podstawowe 4.1.1 Wymagania ogólne dotyczące materiałów. Wszystkie materiały, wyroby i półwyroby użyte do produkcji znaków, tablic i konstrukcji muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne lub certyfikaty potwierdzające ich jakość oraz odpowiadać wymaganiom określonych norm PN lub norm europejskich. Wytwórca zobowiązany jest stosować, w zakresie organizacji produkcji, system zapewniający jednoznaczną identyfikację wyrobu z partią materiału (surowca), z którego został wykonany. 4.1.2 Warunki techniczne wykonania znaków i tablic. Wykonanie znaków i tablic musi być zgodne z: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji sprawie Znaków i sygnałów drogowych z dnia 31.07.2002 r. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie Szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach z dnia 3.07.2003 r. Materiałem stosowanym do wykonania tarcz znaków tablic jest blacha stalowa ocynkowana. 4.1.3 Tarcze znaków tablic wykonanych z folii odblaskowej III generacji Powinny być wykonane z blachy stalowej wg PN-89H-92125 o grubości min. 1,25mm zabezpieczonej przed korozją obustronnie ocynkiem ogniowym o nominalnej grubości powłoki min. 275gm2. Krawędzie winny być usztywnione ciągłym, podwójnym gięciem o wysokości 15-20 mm (mierzonej na zewnątrz znaku) na całym obwodzie. Wymagane jest rozcięcie krawędzi drugiego gięcia na długości łuku w celu właściwego odprowadzenia wody z krawędzi oraz zmniejszenia osiadania zanieczyszczeń w przestrzeniach utworzonych poprzez zagięcie krawędzi. 4.1.4 Lakiernicze zabezpieczenie antykorozyjne tarczy znaku tablicy. Tylną stronę tarczy znaku (nieoklejaną folią odblaskową) należy zabezpieczyć antykorozyjnie nieodblaskową farbą poliestrową w kolorze szarym - RAL 7042. Grubość warstwy lakieru proszkowego powinna wynosić 0,06mm. 4.1.5 Wykonanie powierzchni odblaskowej (lica) znaku tablicy. Powierzchnia odblaskowa znaków tablic powinna być wykonana z folii odblaskowej III generacji Treść należy wykonać przy użyciu kolorowych ploterowych folii transparentnych. Folia musi posiadać trwałe cechy identyfikacyjne nadane przez jej producenta oraz świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów. Producent oznakowania winien posiadać świadectwo autoryzacji wydane przez wytwórcę folii odblaskowej gwarantujące właściwe warunki jej stosowania. Folia odblaskowa użyta do wykonania lica znaku powinna wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez cały okres wymaganej trwałości znaku, a sposób połączenia powinien uniemożliwić oderwanie od tarczy bez zniszczenia folii. Przy zgięciu podkładu o kąt 900 i promieniu gięcia 10mm niedopuszczalne jest uszkodzenie połączenia folii z tarczą. Przygotowanie tarczy znaku powinno gwarantować, iż powierzchnia naklejonego lica będzie gładka, bez nierówności, pęcherzy i pofałdowań. Na licu nowego znaku nie mogą wystąpić jakiekolwiek zarysowania powierzchni. 4.1.6 Cechowanie znaków tablic. Producent oznakowania zobowiązany jest do nadania tarczy znaku oraz licu cech pozwalających na identyfikację wytwórcy, określenie daty produkcji i materiału, z którego wyrób został wyprodukowany oraz zawierających inne informacje wynikające z warunków technicznych i stosowanego systemu zapewnienia jakości. a) Cechowanie tarczy (podkładu). Powinno być przeprowadzone numeratorem, znakami wklęsłymi. Treść musi zawierać: nazwę Producenta; oznaczenie dnia, miesiąca, roku produkcji; nr PZ partii materiału użytego do produkcji oraz nr pracownika dokonującego kontroli jakości tarczy znaku tablicy. b) Oznaczenie lica. Należy wykonać w postaci naklejki z folii III generacji o wymiarach nie mniejszych niż 50 x 80mm umieszczonej na tylnej, malowanej stronie tarczy znaku, na której naniesione są: nazwa Producenta; nr Certyfikatu Bezpieczeństwa i znak B; symbole klasyfikacji własności znaku oznaczone zgodnie z WT-ITS 19-94-PLE; nr partii folii użytej do wykonania lica; miesiąc i rok produkcji oraz pieczęć pracownika prowadzącego kontrolę jakości wyrobu. Nie ulegające zmianie treści naklejki powinny być wykonane metodą sitodruku. W przypadku oznaczeń zmiennych (Ar.: data, nr itp.) dopuszcza się stosowanie niezmywalnego markera lub pieczątki. Ponadto należy umieścić drugą naklejkę o wym. Jw. Na której naniesiona jest nazwa właściciela oznakowania oraz informacja o tym iż, za niszczenie oznakowania grozi karą zgodnie z KK Art. 288 4.1.7 Uchwyty uniwersalne (obejmy) mocujące tarczę znaku tablicy do słupków. Konstrukcja obejmy musi zapewnić mocowanie znaku do słupka o średnicy od 48 do 70mm w sposób uniemożliwiający jego przesunięcie lub obrót, pozwalając jednocześnie na demontaż połączenia przez cały okres użytkowania znaku. Winna być wykonana z blachy stalowej o grubości nie mniejszej niż 3mm i zabezpieczona antykorozyjnie metodą zanurzeniowego cynkowania ogniowego zgodnie z PN-93-E-04500. Grubości powłoki cynku min. 0,08mm. Elementy mocujące znak do słupka muszą być zamocowane w sposób niewidoczny od strony lica znaku. Połączenie obejmy z tarczą znaku i słupkiem nie może powodować odkształceń płaszczyzny lica. Do montażu tarcz znaków do nietypowych konstrukcji wsporczych dopuszcza się możliwość stosowania obejm specjalnych i taśm opaskowych ze stali chromowo - niklowej o zaokrąglonych krawędziach bocznych. 4.1.8 Śrubowe elementy złączne. Do łączenia obejm z tarczą znaku i słupkiem oraz łączenia paneli tablic wielkogabarytowych należy stosować elementy złączne (śruby, nakrętki, podkładki) zabezpieczone antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego. 4.1.9 Słupki do znaków. Należy wykonać z rury stalowej o średnicy zewnętrznej 60,3 mm i grubości ścianki min. 2,9mm z materiału o granicy plastyczności (Re) nie mniejszej niż 275 MPa zgodnego z PN-EN 10210 dla kształtowników zamkniętych wykonanych na gorąco ze stali konstrukcyjnych niestopowych i drobnoziarnistych lub wg normy PN-80H-74219. Słupki winny być zabezpieczone ochronną warstwą cynku o minimalnej, średniej grubości 0,07 mm, nałożoną w procesie zanurzeniowego cynkowania ogniowego odpowiadającą wymaganiom PN-93E-04500. Długości słupków muszą być tak dobrane, aby zapewnić, zgodne z Instrukcją o znakach drogowych pionowych, zachowanie skrajni pionowej znaków. Głębokość osadzenia słupków w gruncie winna wynosić min. 0,8 m. Celem zabezpieczenia przed wyrwaniem z fundamentu lub obrotem słupek powinien posiadać wykonaną z kształtownika (płaskownika, kątownika lub rury) kotwę długości min. 0,3 m przyspawaną poprzecznie do osi słupka w odległości 0,3 m od końca umieszczonego w fundamencie. Górny koniec słupka należy zabezpieczyć zewnętrznym kapturkiem. Fundament pod słupek należy wykonać na mokro przy użyciu betonu klasy min. B-15 w wykopie o wymiarach w rzucie poziomym ok. 0,35 x 0,35 m i głębokości min. 0,8 m. 4.1.10 Instrukcje i Gwarancje Wykonawca powinien określić trwałość wyrobów, warunki gwarancji, instrukcje montażu, szczegółowe dane o ewentualnych ograniczeniach w stosowaniu wyrobów oraz zasady ich konserwacji. Wymaga się aby wykonawca udzielił gwarancji: 3 letniej dla konstrukcji wsporczej, 10 letniej dla tablic i znaków wykonanych z folii III generacji Przedmiotem gwarancji powinny być parametry techniczne konstrukcji wsporczych, trwałość zabezpieczenia przeciwkorozyjnego, trwałość połączeń. Gwarancja nie będzie obejmować uszkodzeń mechanicznych powstałych nie z winy wykonawcy. 4.1.11 Montaż oznakowania Za prawidłową organizację przy realizacji zadania odpowiada wykonawca robót. W czasie montażu wykonawca zapewni realizację robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP i organizacji ruchu. Wykonawca musi podać dane i nr telefonu osoby która bezpośrednio będzie reprezentowała wykonawcę przy realizacji niniejszego zamówienia. 4.1.12 Utrzymanie oznakowania Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania min. 1 raz w tygodniu objazdu terenu miasta w celu określenia stanu oznakowania. Z objazdu winien być spisany protokół i przekazany zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) d) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) minimum 1 usługę tożsamą o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł . e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp złożone na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (zgodnie z punktem 6d) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (złożony na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego), e) wykaz osób (zgodnie z punktem 6c) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia (złożone na Załączniku nr 3 do formularza ofertowego), f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. e), Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości określonej w punkcie 6e. Sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (na formularzu ofertowym) podpisują łącznie wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od b) do c) składa osobno każdy z członków konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od d) do g) składa jeden albo więcej członków konsorcjum, tak aby potwierdzić spełnianie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach