Przetargi.pl
Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz odnowienie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich nr 925, 926, 927, 928

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2244499, 2244516 , fax. 032 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 032 2244499, 2244516, fax. 032 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.mikolow.bipgov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz odnowienie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich nr 925, 926, 927, 928
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pasie dróg wojewódzkich nr 925, 926, 927 i 928 następujących zadań (zgodnie z założeniami określonymi w (Założeniach szczegółowych realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ): Zadanie A: - Wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - działania bieżące i interwencyjne , obejmujące: - wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego (słupki 44 szt., znaki 61 szt.) - wymiana oraz zabudowa nowych słupków przeszkodowych U-5a (2 szt.) - zabudowanie barier chodnikowych (22,0 mb), - zabudowanie barier energochłonnych SP-09-4 (40,0 mb), Zadanie B: - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego - wykonanie nowych oznakowanych przejść dla pieszych , obejmujące: - wykonanie nowego przejścia dla pieszych polegające na : - wykonaniu oznakowania pionowego (słupki 2szt., znaki 4 szt.) - wykonaniu oznakowania poziomego materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne) (23,30 m?), Zadanie C : - Odnowienie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich nr 925, 926, 927 i 928, obejmujące : - likwidację istniejącego oznakowania poziomego (śrutowanie lub frezowanie) (10,0 m?), - wykonanie oznakowania poziomego materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne strukturalne z zastosowaniem materiałów odblaskowych) (584,0 m?), - wykonanie oznakowania poziomego materiałami cienkowarstwowymi (farby z zastosowaniem materiałów odblaskowych) (1321,0 m?),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 50 000zł (brutto) - posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 4 b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 4 b SIWZ), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 50 000zł co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3 e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na zał. druku nr 4), (Uwaga - w przypadku sprzętu dzierżawionego należy załączyć oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu praw do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, UWAGA: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pzd.mikolow.bipgov.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach