Przetargi.pl
UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO NA DROGACH GMINNYCH W RADZIONKOWIE W 2010 ROKU

Urząd Miejski w Radzionkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0322890727 wew. 106
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radzionkowie
    ul. Męczenników Oświęcimia 42 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 0322890727 wew. 106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO NA DROGACH GMINNYCH W RADZIONKOWIE W 2010 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminnych w Radzionkowie, w podziale na następujące części: Część nr 1. Utrzymanie oznakowania pionowego. Część nr 2. Utrzymanie oznakowania poziomego. Część nr 3. Zmiany organizacji ruchu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1)Załącznik nr 1 do SIWZ - Zakres przedmiotu zamówienia; 2)Załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna utrzymania oznakowania pionowego; 3)Załącznik nr 3 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna utrzymania oznakowania poziomego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: 1.1 posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 są wpisani do rejestru lub zgłoszeni do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, 1.3 nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskali wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.4 nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 wykonali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 2.2 dysponują lub będą dysponować sprzętem (narzędziami i urządzeniami) niezbędnym do wykonania zamówienia, 2.3 dysponują lub będę dysponować osobami lub podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy - Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia i odpowiednich przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 3. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W załączniku tym warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W powyższym załączniku warunkiem koniecznym jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności drogowej - dot. części nr 1, 2, i 3; Osoba, o której mowa powyżej powinna posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz być wpisane na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) - na potwierdzenie proszę załączyć do oferty kserokopie stosownych uprawnień tej osoby i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca oświadczy na formularzu Oferty, że posiada przynajmniej 1 osobę przeszkoloną w zakresie wykonywania poziomego oznakowania dróg - osoba ta posiada dokument potwierdzający ukończenie kursu(ów) organizowanych, np. przez IBDiM, NOT w zakresie poziomego oznakowania dróg - dot. Wykonawcy składającego ofertę na części nr 2 zamówienia. Wykonawca oświadczy na formularzu Oferty, że posiada przynajmniej 1 osobę przeszkoloną w zakresie kierowania ruchem na drodze posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania ruchem drogowym wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008r. w sprawie kierowania ruchem drogowym, potwierdzone stosownymi zaświadczeniami wydanymi przez Policję - dot. Wykonawcy składającego ofertę na części nr 2 i 3 zamówienia. Pozostałe oświadczenie i dokumenty, które wchodzą w skład oferty: 1. Wypełniony przez Wykonawcę formularz Oferty. 2. Kalkulacje cenowe. 3. Pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radzionkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach