Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2021-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 55112500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Tarnowo Podgórne, polegające na wykonaniu prac planowanych konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych obwodów oświetlenia w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oświetlenia dróg, ulic i miejsc publicznych będących w majątku ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie gminy Tarnowo Podgórne polegające na wykonaniu prac planowych konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych obwodów oświetlenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do zaproszenia. 3. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 4. Kody CPV: 50 23 21 00-1. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy : Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 5.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji za-mówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w dokumentacji były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do nie-zwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, jeżeli jest to konieczne, aby zachować ciągłość prac. 5.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Czynności pracownika opisane w dokumentacji z postępowania. 5.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) sposób udokumentowania zatrudnienia ww. osób: a1) prace będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, a2) wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: oświadczenie wykonawcy zawierające: imię i nazwisko zatrudnionego, czas zatrudnienia, czas pracy, zakres obowiązków pod rygorem kar umownych za podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych. a3) wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, przedkładał dowody od-prowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: b1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 5.3. ppkt. a2) i a3) zaproszenia lub podanie nieprawdziwych danych lub braku aktualizacji listy pracowników w przypadku wystąpienia zmian osobowych, wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 200zł. b2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 5.3. ppkt. a2) i a3) lub zmiany sposobu zatrudnienia wskazanych osób, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie za-mówienia. b3) w przypadku niezatrudnienia, przy realizacji zamówienia, osób na umowę o pracę, wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,01% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, b4) W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie po-wyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. b5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej
Dodano: 2024-03-22 - Usługa konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Zbąszyń, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. oraz Gminy Zbąszyń na rok 2024
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Duszniki, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-03 - Konserwacja sieci urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie gminy Murowana Goślina
Dodano: 2024-02-10 - Konserwacja sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brodnica.
Dodano: 2024-02-05 - Wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dopiewo, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-22 - "Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Skoki, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA OŚWIETLENIE sp. z o.o."
Dodano: 2024-01-12 - Konserwacja sieci urządzeń oświetlenia ulicznego będącego własnością Enea Oświetlenie Sp. z o.o. na terenie gminy Murowana Goślina
Dodano: 2024-01-11 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy miejskiej Kościan stanowiących własność ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-10 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Krzykosy, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. od 01.01.2024r. do 30.06.2024r.
Dodano: 2024-01-08