Przetargi.pl
Utrzymanie osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” w Białymstoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2020-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z utrzymaniem w sposób ciągły, tj. przez całą dobę, drożności osadnika piasku usytuowanego pomiędzy ul. Składową a tunelem im. Gen. A. E. Fieldorfa „Nila” w Białymstoku, w tym wykonywanie prac związanych z konserwacją, oczyszczaniem, usuwaniem powstałych awarii. 2. Zakres prac obejmuje: 1) konserwację, oczyszczanie, usuwanie awarii, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania osadnika piasku (piaskownika) na dł. 75 mb wraz z urządzeniami towarzyszącymi zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) zgarniaczy dennych DF ZD 2,0/21,0, DTR instalacji tłocznej do przepompowywania osadów, DTR zasilacza hydraulicznego, instrukcją bezpieczeństwa i eksploatacji dla przetworników mocy dla napędów, podstawami obsługi sterownika określonymi w zał. nr 1 do SIWZ; 2) cykliczne przeglądy urządzeń; 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych takich jak olej hydrauliczny, wkład filtra oleju, wymiana uszczelek, przewodów hydraulicznych oraz części podlegających bieżącemu zużyciu; 4) bieżące udrażnianie kanału na dł. 75 mb; 5) bieżące oczyszczanie krat szt. 3 na wlocie do piaskownika oraz zejścia do kraty od strony ul. Składowej (schody); 6) wywóz i unieszkodliwianie wytworzonych podczas oczyszczania urządzeń piasku i odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; 7) usuwanie lub wymiana zużytych elementów eksploatacyjnych piaskownika: wyłączników krańcowych, przewodów hydraulicznych, bezpieczników w szafie sterowniczej agregatu oraz szafie sterowania pompy piasku, filtrów, uzupełnianie ubytków olejów, smarów (koszt materiałów po stronie Wykonawcy); 8) oczyszczanie osadnika piasku; 9) udrażnianie wylotów oraz wykaszanie zieleni zarastającej skarpy piaskownika; 10) konserwacja i naprawy podestu do oczyszczania pompy; 11) przegląd pompy min. raz w tygodniu i sprawdzenie poziomu oleju oraz jego uzupełnienie; 12) utrzymanie oraz konserwacja i naprawy ogrodzenia wokół piaskownika; 13) utrzymanie oraz naprawy nawierzchni z polbruku; 14) prowadzenie dziennika prac serwisowych. 3. Zasady prowadzenia prac: 1) Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzenia; 2) Wykonawca zapewnia trwałe zabezpieczenie urządzeń przed dostępem osób trzecich; 3) Wykonawca zobowiązuje się do aktualizowania i przekazywania Zamawiającemu i służbom miejskim swoich danych kontaktowych, umożliwiających przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii; 4) odpady pozostałe po robotach związanych z utrzymaniem piaskownika Wykonawca przekaże do punktu unieszkodliwiania odpadów we własnym zakresie i na własny koszt; 5) przy ewentualnych wymianach poszczególnych elementów urządzenia należy używać materiałów o takich samych wymiarach i podobnych nie gorszych właściwościach jakie zostały użyte przy budowie systemu; Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi atesty na wykorzystane przez siebie materiały; w przypadku kiedy Wykonawca wbuduje materiały nieodpowiadające powyższym wymaganiom wówczas na własny koszt dokona wymiany tych materiałów na właściwe wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi tej wymianie; 6) w trakcie realizacji prac Wykonawca będzie postępował zgodnie z instrukcjami użytkowania urządzeń i zaleceniami ich producenta, w przypadku wątpliwości wystąpi o wyjaśnienia do Zamawiającego; 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania niezbędnych materiałów zapewniających należyte zabezpieczenie wykonania umowy we własnym zakresie i na własny koszt; 8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dyżuru brygady do wykonywania prac objętych umową przez 24 h na dobę w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i dni świąteczne; 9) w przypadku awarii urządzenia uniemożliwiającej jego automatyczne funkcjonowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wydobycia i wywozu osadów własnym staraniem i na własny koszt do czasu naprawy urządzenia; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo modernizacji urządzenia w okresie trwania zamówienia w zakresie usprawnienia jego funkcjonowania bądź poprawy bezpieczeństwa prowadzenia prac eksploatacyjnych; 11) w sytuacjach awaryjnych Zamawiający lub Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego będą zlecać prace objęte niniejszym zamówieniem telefonicznym zgłoszeniem; 12) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia miejsca awarii oraz przystąpienia do usunięcia skutków awarii (czas reakcji), zgodnie ze wskazaną lokalizacją i zakresem, w czasie 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii; 13) Wykonawca ma obowiązek usunięcia skutków awarii, nie później niż w czasie 6 godz. od momentu zgłoszenia awarii, jeżeli Zamawiający lub Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego nie ustalą inaczej. 4. Uwagi: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wykonywania wszystkich prac (czynności) dotyczących usługi objętej zamówieniem, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Obowiązki w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. 2) Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej (na własny koszt) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny prac. 3) Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu reakcji, o którym mowa w pkt 3 ppkt 12 – zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne (na lub wg zał. nr 3 do SIWZ) - składa każdy z wykonawców do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Sekcji III.4) pkt 1 - składa każdy z wykonawców na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej); 3) dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5.1), składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1.3) - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - zał. nr 3 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w zał. nr 3 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 4 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, zgodnie ze wzorem – zał. nr 7 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach