Przetargi.pl
Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego - tereny zewnętrzne, wewnętrzne oraz tereny zielone nieruchomości stanowiących własność gminną, Skarbu Państwa lub osób fizycznych, administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY - znak 1-2011

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 2537000, 2537012 , fax. (042) 2537005
  • Data zamieszczenia: 2011-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny"
    ul. Wapienna 15 15
    91-087 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 2537000, 2537012, fax. (042) 2537005
    REGON: 47205112100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koziny.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego - tereny zewnętrzne, wewnętrzne oraz tereny zielone nieruchomości stanowiących własność gminną, Skarbu Państwa lub osób fizycznych, administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY - znak 1-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie niniejszego zamówienia polega na utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego na nieruchomościach określonych w załączniku nr 7. do SIWZPracami sanitarno-porządkowymi w okresie od 01.03.2011r. do 29.02.2012r. objęte są tereny zewnętrzne, wewnętrzne oraz tereny zielone nieruchomości stanowiących własność gminną, Skarbu Państwa lub osób fizycznych, administrowanych przez Administrację Nieruchomościami Łódź - Polesie KOZINY o powierzchni: powierzchnie zewnętrzne - 25 091 m? powierzchnie wewnętrzna - 4 711 m? tereny zielone - 40 614 m? Wykonawca zamówienia obowiązany jest do codziennego oraz okresowego wykonywania prac określonych poniżej: 1. Prace codzienne - zamiatanie klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń użytku ogólnego, - mycie ubikacji oraz sanitariatów ogólnych wraz z ich dezynfekcją, - zamiatanie powierzchni zewnętrznej oraz usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (śmieci) z terenów zielonych, - czyszczenie kratek ściekowych i studzienek oraz wlewów szamb z wszelkich - zanieczyszczeń wraz z ich dezynfekcją, - załadunek gruzu do podstawionych pojemników (kontenerów) przez firmę wywożącą śmieci, - zamiatanie i utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego pergoli i miejsc wyznaczonych pod ustawienie pojemników na śmieci 2. Prace okresowe - mycie klatek schodowych, korytarzy, pomieszczeń użytku ogólnego - 1 raz w tygodniu, - sprzątanie pomieszczeń pralni, suszarni, strychów, piwnic - 1 raz w miesiącu, - mycie parapetów, balustrad, drzwi do klatek schodowych, gablot informacyjnych, lamperii oraz innego wyposażenia pomieszczeń ogólnych - 1 raz w miesiącu, - mycie okien na klatkach schodowych - 2 razy w roku (od 15.04.2011r. do 15.05.2011r. oraz od 15.11.2011r. do 15.12.2011r.), - pielęgnacja trawników i terenów zielonych - z częstotliwością oraz według zasad zwyczajowo przyjętych przy prowadzeniu prac ogrodniczych - w tym: - koszenie trawników nie mniej niż 3 razy w roku (w terminach uzgodnionych z Zamawiającym), - przycinanie żywopłotów 1 raz w roku nie później niż do 30 kwietnia i w razie konieczności UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do załadowania i wywozu śmieci pochodzących ze sprzątania trawników, usuwania gałęzi i koszenia traw. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania każdorazowo wywozu: - śmieci - umową na wysypisko śmieci, - odpadów zielonych - fakturami lub rachunkami z kompostowni - odśnieżanie i likwidacja gołoledzi, usuwanie sopli z daszków nad wejściami do budynków - sukcesywnie, skutecznie i szybko ( usuwanie śniegu, lodu, błota z chodników, dojść do miejsca składowania śmieci, a także posypywanie piaskiem nawierzchni chodników i innych ciągów komunikacyjnych powinno być wykonane do godz. 7.00). W przypadku ciągłych opadów śniegu, jego usuwanie winno być wykonywane na bieżąco (systematycznie), aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. W miarę możności ciągła kontrola stanu chodników i innych ciągów komunikacyjnych aż do ustania opadów, również w godzinach wieczornych oraz w soboty i niedziele. - materiały (piasek) własne oferenta - wymiana przepalonych i uzupełnianie brakujących żarówek - zakup i montaż na koszt oferenta, - wywieszanie flag w dniach świat i uroczystości państwowych - zakup na koszt oferenta, - wykładanie trutek na gryzonie w terminach od 20 marca do 20 kwietnia oraz od 15 października do 15 listopada oraz wg potrzeb - zakup na koszt oferenta, - usuwanie plakatów i ogłoszeń z budynków, urządzeń oraz ogrodzeń, - doręczanie mieszkańcom korespondencji tj. zawiadomień o zmianach opłat czynszowych, rozliczeń oraz książeczek czynszowych, itp. UWAGA: wykonanie prac okresowych z wyznaczoną częstotliwością jw. nie zwalnia Wykonawcy z wykonania czynności codziennych. Wykonawca zlecenia obowiązany jest do zapewnienia środków, materiału, sprzętu itp. niezbędnych do wykonania zlecenia, a w szczególności do: - zakupu i wymiany żarówek (do wszystkich punktów oświetleniowych na posesji), - zakupu i wywieszania flag z okazji świąt narodowych oraz na każde polecenie Zamawiającego, w tym flag Państwowych, Miasta Łodzi, Papieskiej i Unii Europejskiej, - zakupu i wykładania trutek na gryzonie, - zakupu i stosowania w miarę potrzeb piasku do posypywania chodników, - zakupu węgla i palenia w piecach mieszczących się w pomieszczeniach ogólnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koziny.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach