Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34 , fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4/6 4/6
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3664095, 3664337 wew. 34, fax. 034 3664305 wew. 60, 3664337
REGON: 15030984700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz tablic z nazwami ulic w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Utrzymaniu Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz tablic z nazwami ulic w Częstochowie. Usługa będzie polegała na Utrzymaniu Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej oraz tablic z nazwami ulic w Częstochowie zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy należy: a) prowadzenie utrzymania drogowskazów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej dla pieszych oraz tablic z nazwami ulic polegające na uzupełnianiu brakujących tablic, oznakowywaniu nowopowstałych ulic oraz tych, które zmieniły nazwę, oznakowywaniu dojść do obiektów i instytucji, wymiana tablic zgodnie z dokumentacją techniczną, mycie i czyszczenie tablic oraz słupków i prostowanie oraz ewentualna wymiana słupków wyłącznie na zlecenie i w określonych przez MZD terminach z użyciem własnych tablic, słupków oraz innych urządzeń. Projekt każdej tablicy i lokalizację Wykonawca ma przedstawić Zleceniodawcy do akceptacji. b) ścisła współpraca z Sekcją Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Częstochowie - bezwzględne stosowanie się do poleceń Policji (z powiadomieniem inspektora nadzoru przedstawiciela Miejskiego Zarządu Dróg o zaistniałych sytuacjach), c) zapewnienie całodobowych dyżurów podczas wykonywania zleconych usług bez dodatkowego wynagrodzenia, d) prowadzenia całodobowego utrzymania oznakowania w czasie obowiązywania umowy, e) zamówienie należy realizować z zachowaniem odpowiednich norm i przepisów wykonania robót utrzymaniowych w oparciu o Rozp. Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca w sprawie znaków i sygnałów Drogowych ( Dz.U. nr 170 poz.1393 z 12.10.02 z późn. zmianami), d) w sprawach techniczno - warsztatowych dotyczących oznakowania Zamawiający będzie wymagał zachowania warunków ustalonych w Załącznikach 1, 2, 3, 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach poz. 2181 ( Dziennik Ustaw Nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r. z późn. zmianami ). ZAMAWIAJĄCY WYMAGA UDZIELENIA MINIMUM 36 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI I RĘKOJMI NA ZAMAWIANE TABLICE MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ , TABLICE Z NAZWAMI ULIC, KONSTRUKCJE WSPORCZE ORAZ ICH POSADOWIENIE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332908
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH USŁUG O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę / usługi odpowiadające usługom w zakresie utrzymania Miejskich Systemów Informacji lub tablic z nazwami ulic. Łączna wartość wykonywanych usług wykazanych w wykazie nie może być niższa niż 100.000,00zł brutto. Należy załączyć referencje lub inne dokumenty dotyczące wykazanych w wykazie usług, potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. 2AKTULANY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Pzp 3INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Pzp 4INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Pzp 5ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUSPosiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1WYKAZ WYKONANYCH LUB WYKONYWANYCH USŁUG Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz wykonanych usług z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi/usług odpowiadających usługom w zakresie utrzymania Miejskich Systemów Informacji lub tablic z nazwami ulic . Łączna wartość wykonywanych usług wykazanych w wykazie nie może być niższa niż 1000.000,00 zł brutto. 2AKTULANY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 4-8 Pzp.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO - art.24 ust.1 pkt 9 Pzp.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS, KRUSAktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy-Pzp Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Miasta Zabrze w roku 2017.
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach Gminy Mikołów w latach 2016 - 2018 oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów
Dodano: 2016-06-29 - Urządzenia bezpieczeństwa, barierki, znaki drogowe pionowe i poziome - naprawa i wymiana na terenie miasta
Dodano: 2016-04-06 - Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ul. Traugutta
Dodano: 2016-03-25 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzenie zmian organizacji ruchu na drogach gminnych Gminy Tarnowskie Góry w 2016 roku
Dodano: 2016-02-02 - Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez ZDP Rybnik
Dodano: 2016-01-29 - Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Dodano: 2016-01-12 - Utrzymanie bieżące dróg - Zabezpieczenie imprez na drogach
Dodano: 2015-12-02 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Tychy w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg na terenie Gminy Radzionków w latach 2016-2017
Dodano: 2015-11-27