Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i renowacja terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów na terenach należących do UMCS

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
    20031 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
    REGON: 135300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i renowacja terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów na terenach należących do UMCS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, konserwacja i renowacja terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów na terenach należących do UMCS. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załącznikach: nr 1.1 do 1.3 do SIWZ. Załącznik nr 1.1 – szczegółowy opis prac, wymagania i zakres czynności Załącznik nr 1.2 – wykaz powierzchni dla poszczególnych zakresów prac Załącznik nr 1.3 – wykaz powierzchni do odśnieżania Wykonawca wyznaczy osoby kierujące i odpowiedzialne za pracę służb kompleksowego utrzymania zieleni, sprzątania oraz odśnieżania parkingów zapewniając jednocześnie stały kontakt telefoniczny. Wykonawca zapewni dyspozycyjność swoich pracowników oraz sprzętu i narzędzi w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń oraz konieczności wykonania prac opisanych w załączniku nr 1.1 poz. 2 ppkt.2 (w dni wolne od pracy). Czas reakcji na interwencję nie dłuższy niż 3 godziny, a w przypadku niespodziewanych zdarzeń niezwłocznie po powiadomieniu. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP i PPoż. podczas wykonywania przedmiotu umowy oraz odpowiada za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim, o ile pozostają one w bezpośrednim związku przyczynowym z działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy (OC z tytułu prowadzenia działalności). Wykonawca na własny koszt zapewni osobom wykonującym zamówienie w szczególności: niezbędny sprzęt i ubranie ochronne bez dodatkowego obciążenia Zamawiającego. Ubranie ochronne powinno być ujednolicone, zapewniając jednoznaczną identyfikację Wykonawcy. Ubranie ochronne (w tym buty) powinno spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Usługa odśnieżania parkingów będzie świadczona z częstotliwością i w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego, uzależnionych od warunków atmosferycznych, jednak nie więcej niż 20 razy w ciągu trwania umowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa, iż czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: 1) bieżące prace porządkowe 2) bieżące prace ogrodnicze wskazane w pkt 2 i 3 szczegółowego opisu prac na poszczególnych terenach UMCS - Załącznik nr 1.1 i Załącznik nr 1.2 do SIWZ, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę na cały okres trwania umowy. Zamawiający, najpóźniej w dniu przystąpienia do realizacji umowy, wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować w/w czynności. Wykaz ma zawierać następujące informacje: imiona i nazwiska, daty zawarcia umów, rodzaj umów o pracę oraz wymiar etatu osób zatrudnionych na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli na miejscu w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę powyższego wymagania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość żądania zanonimizowanego zaświadczenia ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77311000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: „Wadium na …………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności oraz sytuacji finansowej , zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 ppkt 1) oraz pkt 6.2 lit. A. pkt 1) – 3) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną