Przetargi.pl
Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 867 700 , fax. 612 867 702
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 867 700, fax. 612 867 702
    REGON: 52578300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, konserwacja i remont oświetlenia ulicznego, na terenie miasta i gminy stanowiącego własność gminy Środa Wielkopolska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty rozliczane ryczałtem miesięcznym: 1)Przyjmowanie zgłoszeń o awarii, 2)Utylizacja urządzeń sieci oświetlenia ( bez źródeł i opraw ), 3)Oględziny sieci oświetlenia drogowego, 4)Doraźne oględziny działania punktów świetlnych, 5)Przegląd punktów świetlnych bez wymiany źródeł, 6)Malowanie szafek oświetleniowych, 7)Malowanie słupów stalowych, słupów parkowych i wysięgników oświetlenia, 8)Pomiary skuteczności zerowania i ochrony przeciwporażeniowej, 9)Pomiary eksploatacyjne ( rezystancja uziemień ochronnych, izolacji kabli), 10)Wykonanie pomiarów napięć i obciążeń w sieci oświetlenia, 11)Pomiary rezystancji uziemienia 12)Kontakt w imieniu zamawiającego z właściwym dysponentem sieci w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia, 13)przeglądy punktów świetlnych, 14)wymianę niesprawnych źródeł światła zgodnie z rodzajem oprawy, dławików i bezpieczników latarnikowych, 15)wymianę uszkodzonych elementów oprawy oświetleniowej, 16)regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników, 17)przegląd linii kablowej, 18)przegląd linii napowietrznej, 19)zewnętrzne czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników, 20)wymianę niesprawnych bezpieczników, 21)wymianę główki bezpiecznikowej , 22)wymianę podstawy bezpiecznikowej, 23)wymianę tabliczek bezpiecznikowych, 24)przegląd, konserwacja wymiana wyeksploatowanych złącz kablowych, 25)konserwacja słupów, wysięgników, przewieszek konstrukcji wsporczych, 26)przegląd szafki lub tablicy zasilającej, 27)konserwacja szaf oświetleniowych (sterowniczych) uzupełnianie opisów oraz styczników 28)czyszczenie i konserwacja wymiana tablic słupowych, 29)regulację zegarów sterowniczych, 30)montaż muf na uszkodzonych kablach, 31)zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i innych aktów wandalizmu, 32)kontrola, zabezpieczenie i obsługa urządzeń pomiarowych, 33)naprawa uszkodzonych uziemień, 34)ocena stanu technicznego sieci, 35)prostowanie pochylonych słupów i obróconych wysięgników, Zamawiający informuje że czasie trwania umowy istnieje możliwość zwiększenia ilość słupów i punktów świetlnych. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług konserwacji również na nowo powstałych słupach oświetleniowych i punktach świetlnych. Zamawiający przewiduje około 50 nowych punktów świetlnych. Zmiana ilości słupów i punktów świetlnych nie powoduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy. 2. Roboty remontowe oświetlenia ulicznego za: 1)Wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach oraz usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn,. 2)Wymianę lub naprawa opraw oświetleniowych 3)Wymianę uszkodzonych zegarów sterujących astronomicznych, 4)Montaż lub wymianę wysięgników 5)Wymianę lamp ledowych od 35-50W 6)Wymianę uszkodzonych linii kablowych 7)Wycinkę gałęzi zasłaniających oprawę 8)Wycinkę gałęzi zagrażających pracy linii i skuteczności oświetlenia 9)Wymianę uszkodzonych szafek oświetleniowych lub zasilających Prace wyszczególnione w pkt. 2 wykonywane będą przez Wykonawcę na zlecenie zamawiającego i rozliczane cenami jednostkowymi zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Z wykonanych pomiarów określonych w pkt 3.1 wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne protokoły badań. 3. Roboty nie ujęte w punkcie 1 i 2, a związane z przedmiotem zamówienia zlecane będą przez zamawiającego i rozliczane kosztorysem powykonawczym wg stawek roboczogodziny zgodnie ze złożonym przez wykonawcę formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty przyjęto 1800 roboczogodzin na wykonanie ww. prac. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany również do sprawowania nadzoru technicznego nad pracami związanymi z oświetleniem drogowym. Materiały niezbędne do wykonania prac o których mowa w pkt 3 winny być każdorazowo akceptowane przez zamawiającego a ceny tych materiałów muszą być liczone według cen zakupu udokumentowanych fakturą, jednak nie wyższych niż średnie ceny rynkowe.W przypadku gdy ceny będą wyższe, zamawiający zapłaci do wysokości średniej ceny rynkowej. Ceny sprzętu winny być liczone wg faktycznych kosztów nie wyższych niż średnie ceny rynkowe. Wykaz ilościowy słupów oświetleniowych i punktów świetlnych zamawiającego stanowi załącznik nr 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach