Przetargi.pl
Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2021-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie kanalizacji deszczowej stanowiącej własność Gminy Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 22 km i średnicach przewodów od fi 160 do fi 1500. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Czyszczenie kanałów. 2) Czyszczenie studni rewizyjnych. 3) Zabezpieczenie włazów studni przed klawiszowaniem. 4) Odbudowa załamanej kanalizacji wraz z odtworzeniem istniejącej podbudowy i nawierzchni. 5) Renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem rękawa termoutwardzalnego wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym. 6) Renowacja sieci kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową z użyciem pakerów wraz z uwidocznieniem stanu kanału po renowacji na nośniku elektronicznym. 7) Przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji przy użyciu kolorowej kamery telewizyjnej wraz z raportem poinspekcyjnym. 8) Przegląd i ocena stanu technicznego kanalizacji bez użycia kamery telewizyjnej wraz z opisem. 9) Wycinka korzeni zarastających przewody kanalizacyjne. 10) Uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych pokryw żeliwnych, żelbetowych, betonowych. 11) Uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem). 12) Uzupełnienie/wymiana na studniach kanalizacyjnych włazów (pokrywa wraz z kołnierzem) oraz pierścieni odciążających. 13) Zabudowa nowej studni kanalizacyjnej. 14) Odszukanie i odkrycie studni zasypanych bądź zaasfaltowanych. 15) Regulacja pionowa studni kanalizacyjnej. 16) Ustalenie przyczyny uszkodzenia studni wraz z naprawą. 17) Czyszczenie separatorów koalescencyjnych. 18) Likwidacja zastoisk wodnych. 19) Udział w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych sieci. 20) Odbiór przyłączy kanalizacyjnych. 3. Prace, o których mowa w ust. 2 realizowane będą na podstawie wskazań Zamawiającego, w tym: 1) zakres prac, termin ich wykonania oraz szacunkowa wartość robót określone zostaną każdorazowo we wskazaniu Zamawiającego - którego wzór przedstawia załącznik nr 1 do wzoru umowy, 2) zakres prac ustalany będzie w miarę potrzeb, stosownie do środków rezerwowanych w budżecie Gminy Knurów na przedmiotowe zadanie, 3) wartość prac ustalana będzie każdorazowo na podstawie cen jednostkowych wyszczególnionych w § 5 ust. 7 wzoru umowy, przy uwzględnieniu zapisów § 5 ust. 8 wzoru umowy. 4. Zawarcie umowy przez Strony nie jest równoznaczne ze stałym otrzymywaniem zleceń ze strony Zamawiającego - zakres prac ustalany będzie przez Zamawiającego w miarę potrzeb. 5. Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na wykonane prace (robociznę i materiały), wymienione w § 9 ust. 1 wzoru umowy z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 wzoru umowy. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy. 6. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Okres rękojmi dla prac wykonanych na podstawie wzoru umowy wynosi 24 miesiące. Bieg rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru prac bez uwag. 7. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90470000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach