Przetargi.pl
Utrzymanie jezdni masą mineralno – asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020 - 2022

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    Sikorskiego 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957355576, fax. +48957355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie jezdni masą mineralno – asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020 - 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącym utrzymaniem (konserwacją) jezdni masą mineralno-asfaltową zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2020-2022. 2) Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności; − wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, − wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych za pomocą emulsji i grysów, − wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych metodą „nawierzchnia pojedynczo powierzchniowo utrwalana grysami i emulsją”, − frezowanie nawierzchni bitumicznej, − wykonanie remontów nawierzchni bitumicznej mieszankami mastyksowo-grysowymi (SMA), − wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, − wykonanie regulacji wysokościowej urządzeń tj. kratki ściekowe uliczne, włazy kanałowe, zawory wodociągowe i gazowe, studzienki telekomunikacyjne, − roboty rozbiórkowe elementów dróg w miejscach zapadnięć jezdni obejmujące rozbiórkę podbudowy betonowej oraz odbudowy z kostki kamiennej oraz roboty ziemne (wykopy oraz zasypanie i zagęszczeniem wykopów gruntem dowiezionym), − oraz wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać wymaganiom określonym w poszczególnych SST. Część materiałów spełniająca wymagania SST po uzgodnieniu z Zamawiającym, może zostać ponownie wykorzystana do robót. ponadto: − przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodniony z Zarządcą drogi i zatwierdzony przez Miejskiego Inżyniera Ruchu powtarzalny uproszczony projekt organizacji ruchu (wykonany we własnym zakresie i na własny koszt), − podczas wykonywania robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć teren robót to jest dokonać ich prawidłowego oznakowania tj. dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., − wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia i zatwierdzenia, − przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, po zakończeniu robót. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zapewni codzienny całodobowy dyżur w celu zabezpieczenia zgłoszonych awarii nawierzchni jezdni tj. miejsc zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym w ciągu max do 4 godzin od zgłoszenia (zgłoszenie ustne, telefoniczne, faksem, drogą poczty elektronicznej (e-mail) itp.) na potwierdzenie złoży odpowiednie oświadczenie w Formularzu Oferty. Koszt dyżuru należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wymaga się aby Wykonawca na czas realizacji przedmiotu umowy miał dostęp do masy mineralno-asfaltowej. Na potwierdzenie powyższego złoży odpowiednie oświadczenie. 3) Zakres robót do wykonania i technologię robót określają w szczególności: a) projekt umowy b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, c) Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik do oferty Wykonawcy robót, 4) Zakres ilościowy poszczególnych robót zawiera Tabela Elementów Rozliczeniowych będąca integralną częścią i załącznikiem do SIWZ (Załącznik do Formularza ofertowego). Ilości robót określone w poszczególnych pozycjach TER (kol. 5) nie są ostateczne i zostały podane orientacyjnie (szacunkowo) po to, aby dać Wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia ofert. Faktyczne ilości zlecanych robót w okresie realizacji przedmiotu umowy mogą się różnic od ilości zakładanych (szacunkowych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót do wykonania, termin i ich lokalizacja wykonania określany będzie każdorazowo przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące standardu i jakości wykonanych robót, sposobu ich wykonania oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac określono w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących integralną część i załącznik do SIWZ. Wskazane w Tabeli Elementów Rozliczeniowych ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie trwania umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych netto oraz przekroczenia wartości umowy (brutto).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, z Wykonawcami którzy również złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach