Przetargi.pl
Utrzymanie istniejącego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego w 2019 roku na terenach będących w administrowaniu Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu

Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Kilińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 383 198 , fax. 846 396 189
  • Data zamieszczenia: 2019-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu
    ul. Kilińskiego 86
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 383 198, fax. 846 396 189
    REGON: 95037166600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdg.zamosc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie istniejącego oraz wykonanie nowego oznakowania poziomego w 2019 roku na terenach będących w administrowaniu Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego – 8 000,0 m², 2) Oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego – 500,0 m², 3) Frezowanie zniszczonych farb w ilości – 100,0 m². Roboty związane z wykonywaniem poziomego oznakowania dróg obejmują: • Oczyszczanie powierzchni nawierzchni, • Usuwanie starych powłok oznakowania poziomego, • Wykonanie oczyszczenia powierzchni malowanej z pyłu, kurzu, piasku, innych zanieczyszczeń, osuszenie powierzchni malowanej, • Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, • Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, • Wykonanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. • Wykonanie oznakowania w czasie wykonywania robót malarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.06.2019 r. do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. Oddział w Zamościu, nr konta 52 1020 5356 0000 1102 0007 7776, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, nazwę postępowania oraz znak sprawy. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 8.2. lit. b-e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w pkt 11.1 SIWZ (Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Kilińskiego 86, Sekretariat - pokój nr 3). Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach