Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg
- Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
- Data zamieszczenia: 2015-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8 8
62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
REGON: 31018885400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie infrastruktury szkoleniowej w kompl. 0925, 4204, 6015, 5444 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Utrzymanie infrastruktury szkoleniowej w kompleksach 0925 i 5444 - naprawa obiektów szkoleniowych. Zadanie obejmuje naprawę i uzupełnienie nawierzchni kortu tenisowego, naprawę ławek parkowych przy Ośrodku Sprawności Fizycznej, impregnację pomostów oraz wymianę uszkodzonych elementów pomostów. Lokalizacja: Kompleks 0925 JW 3293 Powidz, Kompleks 5444 Przybrodzin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna nr ST-01 - załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45262600 -7 Różne specjalne roboty budowlane. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014, poz. 1232). 5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, Strony ustalą ich zakres i wartość w protokole konieczności, przy czym przez pojęcie roboty dodatkowe należy rozumieć, zgodnie z art. 630 § 1 kodeksu cywilnego, roboty, które są objęte przedmiotem zamówienia, ale nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych, będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego. Natomiast poprzez pojęcie zamówienie dodatkowe należy rozumieć zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zamówienie podstawowe. Takie zamówienie zostanie udzielone odrębnym zamówieniem w trybie ustawowym. 6. Protokół konieczności, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę do rozliczenia ich w kosztorysie powykonawczym, przy zastosowaniu cen robocizny, materiałów i sprzętu z oferty. 7. Protokół konieczności powinien w szczególności zawierać: wyszczególnienie robót dodatkowych do wykonania, określenie wzrostu wynagrodzenia oraz określenie przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli takie będzie konieczne. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9. Zamawiający przekaże plac budowy Wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KRUSZENIE GRUZU BUDOWLANEGO I KAMIENIA POLNEGO ZMAGAZYNOWANEGO NA TERENIE SOŁECTW W OBRĘBIE GMINY KROBIA
Dodano: 2016-07-19 - K. 4204 i 6015 Remont chodników
Dodano: 2015-10-08 - KRUSZENIE GRUZU BUDOWLANEGO I KAMIENIA POLNEGO ZMAGAZYNOWANEGO NA TERENIE SOŁECTW W OBRĘBIE GMINY KROBIA
Dodano: 2015-07-24 - Utrzymanie infrastruktury szkoleniowej w kompleksach nr 0925 i 5444 JW 3293 - naprawa obiektów szkoleniowych
Dodano: 2014-10-02 - KRUSZENIE GRUZU BUDOWLANEGO I KAMIENIA POLNEGO ZMAGAZYNOWANEGO NA TERENIE SOŁECTW W OBRĘBIE GMINY KROBIA
Dodano: 2013-06-25 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonego na Wymiana okładziny schodów zewnętrznych i opaski wokół budynku, docieplenie ścian zewnętrznych oraz malowanie elewacji - budynek nr 93 JW. w Powidzu.
Dodano: 2013-02-28 - Kruszenie gruzu betonowego i kamienia polnego
Dodano: 2012-03-28 - KRUSZENIE GRUZU BUDOWLANEGO I KAMIENIA POLNEGO ZMAGAZYNOWANEGO NA TERENIE SOŁECTW W OBRĘBIE GMINY KROBIA
Dodano: 2012-02-17 - Stworzenie w Gminie Kiszkowo w miejscowości Rybno Wielkie miejsc aktywnego wypoczynku poprzez modernizację budynku świetlicy, powiększenie placu zabaw oraz przebudowę obiektu sportowego.
Dodano: 2012-02-15 - Roboty remontowe w Gimnazjum Nr 1 we Wrześni
Dodano: 2011-07-28