Przetargi.pl
Utrzymanie infrastruktury leśnej w okresie sierpień-grudzień 2015r. na terenie Nadleśnictwa Ustka

Nadleśnictwo Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Słupska 25
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8144009
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ustka
    ul. Słupska 25 25
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8144009
    REGON: 77052827100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie infrastruktury leśnej w okresie sierpień-grudzień 2015r. na terenie Nadleśnictwa Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie infrastruktury leśnej w okresie sierpień-grudzień 2015r. na terenie Nadleśnictwa Ustka. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa niezależne zadania częściowe: 1) Utrzymanie urządzeń melioracyjnych na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Ustka. 2) Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie wszystkich leśnictw Nadleśnictwa Ustka. 2. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć następujące kwoty netto na realizacje poszczególnych zadań częściowych: 1) 146 697,00 zł 2) 142 955,00 zł 3. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i o ochronie przeciwpożarowej, przepisami o ochronie środowiska naturalnego oraz z zaleceniami Zamawiającego, zgodnie z wymogami i wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Z uwagi na zanikowy charakter robót, prace należy wykonać odcinkami w pełnym zakresie prac tj. wykoszenie i wygrabienie roślinności z dna i skarp, odmulenie i rozplantowanie odkładu, wycinka krzaków i uporządkowanie terenu. 5. Roboty będą wykonywane na podstawie druków o nazwie Zlecenie wystawionych przez upoważnione przez Zamawiającego osoby na poszczególne etapy robót. W zleceniach określone zostanie miejsce, zakres, szacowana wartość oraz termin wykonania robót. Przyjmuję się, że Wykonawca przystąpi do realizacji prac objętych danym zleceniem w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia telefonicznego lub pisemnego. 6. W przypadku wykonywania robót w niekorzystnych warunkach atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac do czas wystąpienia warunków umożliwiających kontynuację robót. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub pisemnie o terminie wstrzymania i terminie wznowienia prac. 7. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dla zadań częściowych dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych lub inne upoważnione przez Zamawiającego osoby na druku Protokół odbioru robót 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, wybraną część bądź na obie części jednocześnie. 9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w zadaniu częściowym zostaną odrzucone w zakresie tego zadania częściowego. 10. Miejsce realizacji: Leśnictwa na terenie Nadleśnictwa Ustka. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań częściowych zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 4 000 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł), w przypadku złożenia oferty na jedno z zadań częściowych 2) 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł) w przypadku złożenia oferty na oba zadania częściowe. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-08-06 do godz. 11:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej SA 83 2030 0045 1110 0000 0092 8550; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach o którym mowa w art. 46 ust. 4a - 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. Zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dysponowanie, w formie właściciela lub leasingobiorcy, specjalistycznym urządzeniem do robót ziemnych wg SIWZ.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_ustka/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach