Przetargi.pl
„Utrzymanie i wyposażenie dziennego domu Senior+ przy Placu Mickiewicza 18”

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie i wyposażenie dziennego domu Senior+ przy Placu Mickiewicza 18”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego lokalu usługowego w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na „Dzienny Dom Senior+” na dz nr ewid. gr 2394/4, Miasto Jarosław, Obręb 5 - zlokalizowanego narożnie na skrzyżowaniu Placu Mickiewicza, ul. 3-go Maja i Jana Tarnowskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Senior+ przy Placu Mickiewicza 18” wraz z zakupem i montażem wyposażenia. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015 – 2020 Edycja 2020 r. Główny kod CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane Dodatkowe kody CPV: 44000000-0 Konstrukcje i materiały budowlane 45215212-6 Roboty budowlane w zakresie domów dla emerytów 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39290000-1 Wyposażenie różne 39100000-3 Meble 39130000-2 Meble biurowe 39200000-4 Wyposażenie domowe 33196100-1 Sprzęt dla osób starszych 2. Przedmiot zamówienia obejmuję między innymi: a) roboty rozbiórkowe; demontaż drzwi wewnętrznych, demontaż stolarki okiennej od strony zaplecza – 4 sztuki okien o wymiarach 1,1x1,1m, rozbiórka posadzek z płytek i kamienia, wykucia i poszerzenia otworów w ścianach wewnętrznych i ścianie konstrukcyjnej, b) roboty murowe; wykonanie nowych przedsklepień otworów w ścianach z cegieł, zamurowania niektórych wewnętrznych otworów drzwiowych, wykonanie ścianek działowych z płyt GK, c) instalacje; wykonanie nowej instalacji wewnętrznej elektrycznej, wod-kan, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, d) tynki i okładziny wewnętrzne; wykonanie nowych tynków kat III, licowanie ścian płytkami, e) podłoża i posadzki; wykonanie nowych podkładów pod posadzki typu gres i tarket, f) stolarka okienna i drzwiowa; obsadzenie i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, oraz montaż stolarki okiennej od strony zaplecza w miejscu obecnych istniejących otworów z zachowaniem ich wymiarów oraz podziałów. Od strony północno-zachodniej w elewacji frontowej planuje się odsłonięcie dwóch istniejących otworów okiennych w parterze , które w chwili obecnej są obustronnie obudowane płytą, g) roboty malarskie; gruntowanie, szpachlowanie i malowanie ścian wewnętrznych farbami akrylowymi, h) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie: https://rzeszow.uw.gov.pl/konkursy/senior-wyniki/ i) Zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem „Wyposażenie Senior + Plac Mickiewicza”. W trakcie trwania budowy, zapewnienie dostępu oraz opłaty za potrzebne media (woda, energia, itd.), leżą po stronie wykonawcy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z pracami ujętymi w przedmiarze robót, specyfikacją wykonania i odbioru robót oraz z dokumentacją projektową. Protokół odbioru elementów do faktury za roboty budowlane sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ. Protokół do faktury za dostarczenie i montaż wyposażenia sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ. 3. Stan istniejący, istotne informacje dotyczące zadania Istniejąca kamienica zabytkowa jest budynkiem o funkcji mieszkalno-usługowej, - zbudowana z cegły pełnej, otynkowana, konstrukcja dachu płatwiowo-kleszczowa, dach pokryty blachą płaską. Bryła obiektu: budynek podpiwniczony, dwukondygnacyjny z dachem czterospadowym . Stropy w piwnicy kolebkowe, pozostałe - płyta żelbetowa. Schody betonowe, klatka schodowa tunelowa – zabiegowa. Układ wnętrza trzytraktowy, pięcioosiowy z sienią na osi środkowej od której w I trakcie osi czwartej usytuowana jest współczesna klatka schodowa obok zajścia do piwnic. Wejście do pomieszczeń frontowych – usługowych bezpośrednio z poziomu chodnika od strony północnej i wschodniej. Parter budynku pełnił do 2019r, funkcję usługową min. sklep odzieżowy oraz dyskont z odzieżą używaną. wschodniej z Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Kopernika w Jarosławiu Obecnie wolny od użytkowania, kondygnacja piętra jest mieszkalna. Od strony zachodniej obiekt sąsiaduje z kamienicą Nr 16 , od strony. Dojazd do budynku odbywa się obecnie od strony zachodniej – ul. Sikorskiego na zaplecze i podwórze oraz bezpośrednio od ul.3-go Maja. Nieruchomość posiada obecnie wymagane ilością dla lokalu usługowego miejsca parkingowe – oznaczone na planie sytuacyjnym nr.5. Przebudowywany obiekt znajduję się na liście zabytków, w związku z tym na wykonanie prac remontowych Gmina Miejska uzyskała pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu – decyzja z dnia 28.04.2020 r. znak : II.5142.99.2020.PG 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami budowlanymi, kopanie wykopów, murowanie, tynkowanie, malowanie, kładzenie ścian, wykładanie podłóg, wykonywanie pokrycia dachowego (konstrukcja, pokrycie, orynnowanie, obróbki blacharskie), wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, CO, wentylacyjnej jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 6. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT, TECHNOLOGIA WYKONAWSTWA ORAZ WARUNKI ODBIORU ZAWARTE SĄ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1. Projekt budowlany - „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego lokalu usługowego w parterze budynku wielorodzinnego z przeznaczeniem na „Dzienny Dom Senior +, opracowanym przez IMP Projekt Biuro Architektoniczne Iwona Matusz-Pęcak, ul. Batalionów Chłopskich 12, 37-500 Jarosław. 2. Przedmiar robót. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. 4. Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę oraz dokumentacją projektową, SIWZ, STWIORB. 5. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE 1. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 2. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 3. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów, wyposażenia czy urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (certyfikaty B, aprobaty techniczne lub deklaracje właściwości użytkowych) oraz dokumentację techniczno-ruchową (DTR) 4. Dopuszcza się równoważne urządzenia, materiały pod warunkiem, że: a) zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji projektowej i STWiORB, b) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji projektowej i STWiORB. 5. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Zamawiający uzna, czy urządzenie jest równoważne na etapie oceny złożonych ofert. 6. Użycie urządzenia bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania wyposażenia czy urządzenia, które nie będzie spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium - jeżeli zostało wniesione w innej formie, niż pieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach