Przetargi.pl
Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 07218178700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie i uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego na drogach, ulicach, chodnikach i parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim oraz na drogach powiatowych w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim w 2020 roku. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. robót zlecanych przez zamawiającego na drogach, ścieżkach, parkingach i chodnikach wykazanych przez Zamawiającego. Rodzaje robót, o których mowa w pkt. 2, określone zostały w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Znaki oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu (ich wzór, kształt, kolorystyka, wielkość, wymiary, wysokość i odległość zabudowy itp.) powinny być wykonane i montowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Złom stalowy oraz wszystkie pozostałe odpady powstałe w wyniku realizacji zamówienia Wykonawca jako ich wytwórca utylizuje we własnym zakresie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Znaki oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny być dobrze widoczne o każdej porze doby, mieć odpowiednią kolorystykę, liternictwo i symbole. Powinny posiadać wymagane aktualne atesty, aprobaty i certyfikaty, które zostaną przedstawione Zamawiającemu na jego prośbę. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) utrzymanie oznakowania pionowego stałego i czasowego tj. wykonanie, montaż, naprawa (poprawianie, odnawianie, czyszczenie i mycie) oraz demontaż starego lub zniszczonego, b) utrzymanie oznakowania poziomego stałego barwy białej i niebieskiej oraz tymczasowego barwy żółtej, tj. malowanie nowego i odnowa starego, c) utrzymanie wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu tj. wykonanie, montaż, naprawa (poprawianie, odnawianie, czyszczenie i mycie) oraz demontaż starego lub zniszczonego, d) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowych organizacji ruchu na drogach gminnych oraz na drogach powiatowych, w szczególności na okres Wszystkich Świętych tj. okolice Cmentarza Komunalnego przy ul. Wiklinowej i okolice Cmentarza Parafialnego przy ul. Dąbrowskiego, a także na okres imprez okolicznościowych (ok. dwóch w roku) np. w okolicach Rynku Głównego, Al. Tysiąclecia (Eko-Majówka) lub ul. Bulwary. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje także prace, czynności i procedury nieokreślone i niewymienione wprost w niniejszej SIWZ i w dokumentacji do niej dołączonej, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak np. udostępnienie oznakowania, transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem, właściwe postępowanie z wytworzonymi odpadami, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 winny być dołączone do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach