Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7779230, 7779231 , fax. 071 7779229
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 1/8 1/8
50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7779230, 7779231, fax. 071 7779229
REGON: 00109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i rozwój Wrocławskiego Portalu Internetowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis przedmiotu zamówienia. A. Ogólne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) Objęcie 24 miesięczną opieką serwisową oprogramowania komputerowego zwanego d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonaca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych:pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden (1) raz, usługę polegającą na wykonaniu i wdrożeniu Portalu Internetowego w środowisku WebSphere wraz z systemem zarządzania treścią. oraz udokumentują, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamowienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu takich osób tj. zespołem min. 4 osób, w skład którego wchodzą (wejdą): - kierownik projektu spełniający poniższe wymagania: a) posiada certyfikat wydany przez niezależną instytucję, potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami (np. Prince2 Foundation), b) posiada doświadczenie zawodowe potwierdzone realizacją co najmniej 3 projektów informatycznych w roli kierownika projektu. oraz - zespół programistów, co najmniej 3 osoby posiadające (każda z nich), doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w co najmniej trzech (3) projektach informatycznych w roli programisty, z których co najmniej jeden (1) dotyczył realizacji usługi rozwoju/wsparcia zewnętrznego portalu informacyjnego lub wewnętrznego portalu korporacyjnego, zgodnych z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2. wykaz zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden (1) raz, usługi polegającej na wykonaniu i wdrożeniu Portalu Internetowego w środowisku WebSphere wraz z systemem zarządzania treścią, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu. 3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o posiadanym przez nie doświadczeniu, zakresie wykonywanych przez nie czynności a także w przypadku kierownika projektu o posiadanych przez niego kwalifikacjach zawodowych, 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej (w punkcie 3) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio. WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE: a) Dokument wymieniony w pkt. 5 musi być złożony odrębnie przez każdego z Wykonawców. b) Dokumenty wymienione w pkt 2, 3 i 4 mogą wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. uwagach (w przypadku wykazów), którego wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy, Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą łącznie. c) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców). d) W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe). e) Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i wdrożenie w Zintegrowanym Systemie Rachunkowości i Kadr (ZSRK) funkcjonalności umożliwiających obsługę procesów finansowych i kadrowych sądów funkcjonalnych.
Dodano: 2014-10-23 - Wdrożenie programu BUSMAN wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego, znak postępowania: CUI/ZP/PN/13/2014
Dodano: 2014-09-05 - Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Kadr (ZSRK) w obszarze statystyki, zbudowanego w oparciu o rozwiązanie SAP ERP i wdrażanego w sądach powszechnych w Polsce.
Dodano: 2014-08-25 - Modyfikacja i rozbudowa w konfiguracji systemu ZSRK w zakresie modułu Rozrachunki z Uczestnikami Postepowania Sądowego (ZSRK RUP) zbudowanego w oparciu o moduł SAP PSCD.
Dodano: 2014-07-21 - Utrzymanie i rozwój Wrocławskiego Portalu Internetowego
Dodano: 2009-03-24