Przetargi.pl
Utrzymanie i rozwój aplikacji rejestratora leśniczego

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8258556, 8258823 , fax. 022 8258556
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8258556, 8258823, fax. 022 8258556
    REGON: 00011577200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i rozwój aplikacji rejestratora leśniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i rozwój aplikacji rejestratora leśniczego oraz przystosowanie ich do działania na nowych platformach sprzętowo-systemowych.

    Utrzymanie aplikacji rejestratora leśniczego obejmuje: 1) zmiany kodów źródłowych nowych aplikacji w celu dostosowania ich do wyższych wersji platformy programistycznej i serwera bazy danych oraz do aktualizacji systemów operacyjnych; 2) zmiany (optymalizację) kodów źródłowych nowych aplikacji wynikające z potrzeby ich lepszego i bardziej wydajnego działania; 3) zmiany kodów źródłowych starych aplikacji w zakresie niezbędnym do działania tych aplikacji oraz zapewnienia kompatybilności z nowymi aplikacjami w zakresie wzajemnej wymiany danych (dokumentów); 4) prowadzenie bieżącego wsparcia technicznego dotyczącego usuwania błędów oraz poprawnego działania starych i nowych aplikacji, w tym usuwanie problemów wynikających ze współpracy aplikacji z platformą sprzętowo-systemową, 5) przekazywanie Zamawiającemu, po upływie każdego miesiąca świadczenia usług, raportu z wykonanych usług; 6) przekazywanie Zamawiającemu, wraz z raportem z wykonanych usług oraz na żądanie Zamawiającego, zmodyfikowanych wersji aplikacji, oraz uaktualnień platformy programistycznej i serwera bazy danych, 7) zapewnienie niezbędnego poziomu bezpieczeństwa danych, aplikacji i środowiska aplikacyjnego.

    Rozwój aplikacji rejestratora leśniczego obejmuje: 1) zmiany kodów źródłowych aplikacji rejestratora leśniczego wynikające ze zmian przepisów prawa, w tym wewnętrznych przepisów zamawiającego, 2) zmiany kodów źródłowych aplikacji rejestratora leśniczego wynikające z potrzeby zwiększenia ich funkcjonalności, 3) dostosowywanie aplikacji rejestratora leśniczego do zmienionych wymagań sieci komputerowej WAN LP w wyniku wprowadzenia nowych technologii transmisji danych oraz centralizacji Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, 4) dostosowanie aplikacji rejestratora leśniczego do współpracy z nowymi urządzeniami peryferyjnymi, w szczególności opracowywanie sterowników drukarek i modemów.

    Przystosowanie aplikacji rejestratora leśniczego do działania na nowych platformach sprzętowo-systemowych dotyczy maksymalnie trzech platform, zdefiniowanych co do modelu rejestratora oraz systemu operacyjnego Windows CE w wersji 5.x lub wyższej i Windows Mobile w wersji 6.x lub wyższej.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł przez cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują) usługi tworzenia, modyfikacji lub konserwacji oprogramowania obiektowego relacyjnych baz danych na ręcznych komputerach przenośnych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 zł dla maksymalnie trzech umów; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.

    Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (zawartego w formularzu oferty) oraz oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia określone szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpoczęcia świadczenia usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lp.gov.pl/zam_publ/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach