Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8258556, 8258823 , fax. 022 8258556
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8258556, 8258823, fax. 022 8258556
REGON: 00011577200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inna państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i rozwój aplikacji rejestratora leśniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i rozwój aplikacji rejestratora leśniczego oraz przystosowanie ich do działania na nowych platformach sprzętowo-systemowych.
Utrzymanie aplikacji rejestratora leśniczego obejmuje: 1) zmiany kodów źródłowych nowych aplikacji w celu dostosowania ich do wyższych wersji platformy programistycznej i serwera bazy danych oraz do aktualizacji systemów operacyjnych; 2) zmiany (optymalizację) kodów źródłowych nowych aplikacji wynikające z potrzeby ich lepszego i bardziej wydajnego działania; 3) zmiany kodów źródłowych starych aplikacji w zakresie niezbędnym do działania tych aplikacji oraz zapewnienia kompatybilności z nowymi aplikacjami w zakresie wzajemnej wymiany danych (dokumentów); 4) prowadzenie bieżącego wsparcia technicznego dotyczącego usuwania błędów oraz poprawnego działania starych i nowych aplikacji, w tym usuwanie problemów wynikających ze współpracy aplikacji z platformą sprzętowo-systemową, 5) przekazywanie Zamawiającemu, po upływie każdego miesiąca świadczenia usług, raportu z wykonanych usług; 6) przekazywanie Zamawiającemu, wraz z raportem z wykonanych usług oraz na żądanie Zamawiającego, zmodyfikowanych wersji aplikacji, oraz uaktualnień platformy programistycznej i serwera bazy danych, 7) zapewnienie niezbędnego poziomu bezpieczeństwa danych, aplikacji i środowiska aplikacyjnego.
Rozwój aplikacji rejestratora leśniczego obejmuje: 1) zmiany kodów źródłowych aplikacji rejestratora leśniczego wynikające ze zmian przepisów prawa, w tym wewnętrznych przepisów zamawiającego, 2) zmiany kodów źródłowych aplikacji rejestratora leśniczego wynikające z potrzeby zwiększenia ich funkcjonalności, 3) dostosowywanie aplikacji rejestratora leśniczego do zmienionych wymagań sieci komputerowej WAN LP w wyniku wprowadzenia nowych technologii transmisji danych oraz centralizacji Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, 4) dostosowanie aplikacji rejestratora leśniczego do współpracy z nowymi urządzeniami peryferyjnymi, w szczególności opracowywanie sterowników drukarek i modemów.
Przystosowanie aplikacji rejestratora leśniczego do działania na nowych platformach sprzętowo-systemowych dotyczy maksymalnie trzech platform, zdefiniowanych co do modelu rejestratora oraz systemu operacyjnego Windows CE w wersji 5.x lub wyższej i Windows Mobile w wersji 6.x lub wyższej.
- II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł przez cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują) usługi tworzenia, modyfikacji lub konserwacji oprogramowania obiektowego relacyjnych baz danych na ręcznych komputerach przenośnych, o łącznej wartości co najmniej 500 000 zł dla maksymalnie trzech umów; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (zawartego w formularzu oferty) oraz oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć dokumenty i oświadczenia określone szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rozpoczęcia świadczenia usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lp.gov.pl/zam_publ/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA - 1 szt.
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA - 1 szt.
Dodano: 2016-04-13 - Opieka serwisowa i powdrożeniowa w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP
Dodano: 2016-01-05 - Modernizacja systemu SPD PSH wraz ze świadczeniem usługi asysty technicznej
Dodano: 2015-10-30 - Aktualizacja systemu desktop Platforma MHP 2012, aplikacji desktop Ujęcia wód podziemnych 2012 i aplikacji desktop MHP Karto 2012, działających w środowisku GIS wykorzystywanym przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego
Dodano: 2015-10-15 - Usługa wykonania integracji pomiędzy systemem HIS a portalem e-kolejkowanie
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie i wdrożenie Systemu RWDZ
Dodano: 2015-04-30 - Modyfikacja oprogramowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy w zakresie automatyzacji anonimizacji danych osobowych.
Dodano: 2015-03-09 - MODERNIZACJA PULPITU DYSPOZYTORA
Dodano: 2014-11-14