Przetargi.pl
Utrzymanie i rozwój administratorsko-programistyczny rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017

Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-613 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5367070, 5367011 , fax. 022 5367004
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
    ul. Tytusa Chałubińskiego 8 8
    00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5367070, 5367011, fax. 022 5367004
    REGON: 01621377500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i rozwój administratorsko-programistyczny rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania i rozwoju administratorsko-programistycznego rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2013-2015 zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, obejmującym: A. Odebranie i przejęcie serwerów sprzętu wykorzystywanego w rozwiązaniu, na których działa rozwiązanie portalowe Zamawiającego od dotychczasowego Wykonawcy. B. Przeprowadzenie audytu istniejącego systemu CMS Joomla v. 1.5 przed przejęciem obsługi: a. opracowanie i wykonanie raportu wstępnego z audytu, który umożliwi podniesienie wersji oprogramowania do Joomla v. 2.5. b. opracowanie i przedstawienie harmonogramu działań z nim związanych. c. wdrożenie zmian wynikających z audytu zgodnie z harmonogramem. C. Podniesienie wersji systemu Joomla do v. 2.5 z zachowaniem wszystkich wytycznych wynikających bezpośrednio z wykonanego audytu oraz oceny ryzyk. D. Utrzymanie (kolokacja), zabezpieczenie i udostępnienie infrastruktury informatycznej oraz odpowiednich zasobów sieciowych na potrzeby serwerów Zamawiającego. E. Gwarancja i wykonywanie aktualizacji sprzętu, serwerów oraz oprogramowania znajdującego się na serwerach, tak by zagwarantować poziom usług zgodny z warunkami SLA - załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy. F. Administrację sprzętową infrastrukturą informatyczną, systemem operacyjnym, rozwiązaniem portalowym oraz aplikacjami uzupełniającymi zainstalowanymi na serwerach. G. Administracja rozwiązaniem portalowym oraz aplikacjami uzupełniającymi (Joomla, MySQL, Webservices, OpenX, platforma e-learning, platforma mobilna oraz innymi, które powstaną w trakcie trwania umowy. H. Prace programistyczne zlecane przez Zamawiającego w trybie on demand w zakresie gwarantującym kompleksowy rozwój funkcjonalny całego rozwiązania przez okres trwania umowy, zgodnie z zaakceptowanym obustronnie harmonogramem czasowym. Prace programistyczne wykonywane są w ramach wynagrodzenia miesięcznego i nie mogą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Zlecane prace dotyczą wszystkich serwisów www na serwerach Zamawiającego. I. Usługi konsultacyjne, analityczne i optymalizacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem strategii rozwoju portali Zamawiającego, optymalizacji ich działania oraz wdrażania najnowszych trendów i technologii w trakcie trwania umowy. J. Raportowanie w cyklu miesięcznym stanu serwera i oprogramowania. K. Aktualizacja dokumentacji technicznej dla rozwiązania w zakresie dla administratora, programisty i użytkownika końcowego. L. Przekazywanie zamawiającemu w cyklach półrocznych wersji produkcyjnej systemu w postaci plików konfiguracyjnych systemów zależnych, kodów źródłowych, aplikacji wraz z instrukcją ich kompilacji i instalacji a także skrypty instalacji. Wspólny słownik zamówień CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postępowaniu to 12 000,00 zł. 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, b) termin obowiązywania gwarancji, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Polskiej Organizacji Turystycznej, tj.: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr 17/15 9. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert). 10. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 11. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu. 12. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1. Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należy wnieść jednorazowo, przed podpisaniem umowy wyłącznie w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zabezpieczenie wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde żądanie. 4. Część zabezpieczenia, stanowiąca 70 procent całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część, stanowiąca 30 procent całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji. 5. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami może być zaliczone przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu, ma być wniesione na rachunek: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, albo na inny nr rachunku podany przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy z podaniem tytułu: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Postępowanie nr 17/15

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość, serwis oraz parametry techniczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pot.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach