Przetargi.pl
Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie

Zarząd Dróg Miejskich w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Zakładowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
  • Data zamieszczenia: 2020-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Koninie
    Zakładowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 24 50, , fax. 63 240 24 51
    REGON: 36311886100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych w Koninie w zakresie: 1. Bieżącego utrzymania czystości obiektów mostowych. 2. Roboty konserwacyjne i remontowe obiektów mostowych. Prace utrzymaniowo - remontowe będą prowadzone na 43 obiektach mostowych w Koninie zgodnie z zestawieniem zbiorczym zamieszczonym w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. Lokalizacja i parametry obiektów określone zostały w zestawieniu. Łączna ilość wszystkich obiektów mostowych i przepustów to 43 szt. obiektów w tym:  16 mostów  13 wiaduktów  6 estakad  2 przejścia podziemne  2 kładki dla pieszych  4 przepusty 2. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze prac/robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres ilościowy prac określony w przedmiarze prac/robót jest szacunkowy. W trakcie realizacji zadań zakres prac może ulec zmianie lub przesunięciu pomiędzy poszczególnymi rodzajami prac, przy jednoczesnym zachowaniu ogólnej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie związane z dokonaniem zmian. 3. Zlecenia cząstkowe z zakresu przedmiotu zamówienia będą przekazywane przedstawicielowi, Wykonawcy osobiście, pocztą elektroniczną lub w nagłych przypadkach telefonicznie. Zgłoszenie obejmuje zakres prac, lokalizację oraz termin wykonania, Wykonawca na podstawie zgłoszenia, realizuje prace zgodnie z zaleceniami Zamawiającego lub zajmuje stanowisko w sprawie.Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania wszystkich prac poprzez robienie zdjęć po wykonaniu prac/robót. na poszczególnych obiektach. Dokumentację zdjęciową należy przekazać Zamawiającemu na nośniku trwałym. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia wg zapisów określonych w Projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Gwarancja. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. 6. Wizja lokalna. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712310-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Zestawienie elementów cenowych – wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Oryginał zobowiązania innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca zgodnie z art. 22a, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach