Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
- Data zamieszczenia: 2019-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
Al. Józefa Piłsudskiego 60
44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
REGON: 27625535800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i remont wiat przystankowych na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącym utrzymaniem i remontem wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie miasta Jastrzębia Zdroju. Przedmiot zamówienia dotyczy wiat dużych i małych typu „BUDOTECHNIKA” i „ KAMI”. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zlecenia robót związanych z remontem lub naprawą pozostałych /innych typów : betonowych i stalowych/ wiat ustawionych na terenie Miasta. Powyższe roboty wykonywane będą na każdorazowe polecenie Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 4 do umowy. UWAGA: Od Wykonawcy wymagana jest dyspozycyjność na terenie Miasta całą dobę przez cały okres realizacji zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213315-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz stanowiący wyliczenie całkowitej wartości zamówienia – załącznik nr 1a do SIWZ, Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 2) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ tj: według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ. 5) Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną