Przetargi.pl
Utrzymanie i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w roku 2022

NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ ogłasza przetarg

  • Adres: 72-004 Tanowo, Zalesie 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ
    Zalesie 1
    72-004 Tanowo, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 810539002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w roku 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w roku 2022. Pakiet nr 1 - Remont drogi leśnej o numerze inwentarzowym 220/10880 o długości ok. 4,2 km.Remont drogi polega na naprawach punktowych, na naprawach drogi na całej szerokości zwanych dalej naprawami na odcinkach ciągłych oraz na odtworzeniu poboczy, rowów przydrożnych, usunięciu krzewów lub gałęzi wchodzących w skrajniejezdni, lokalna niwelację terenu przyległego do drogi w celu poprawy spływu wody z drogi w głąb lasu, zakres prac obejmuje:1) Punktowe naprawyLiczba punktowych napraw w ilości 63 m2 (126 punktowych napraw o średnie powierzchni 0,5 m2 i średniej głębokości 0,1 m) polegających na uzupełnieniu ubytków z zastosowaniem poniższych technologii prac:a) oczyszczaniu ubytków jezdni z wody, błota, humusu,b) oskardowaniu ręcznym ubytków jezdni za pomocą kilofa, łopaty, łoma, lub innych narzędzi z uzyskaniem pionowości ścian ubytków z jednoczesnym sortowaniem wydobytego materiału, pod katem ponownego wbudowania w remontowaną drogę,c) wbudowanie odzyskanego i nowego materiału w ubytki drogi kruszywem łamanym z kamienia naturalnego o frakcji 0/31,5 mm,d) zagęszczeniu ręcznym lub mechanicznym układanych warstw ze zwilżeniem wodą,e) wykonanie właściwych spadków poprzecznych.2) Naprawy na odcinkach ciągłych:Naprawy ciągłe na łącznej długości 330 m.b., droga o szerokości ok 3,00 m z zastosowaniem poniższych technologii prac:a) mechaniczne wzruszenie nawierzchni drogi równiarką lub innym urządzeniem bez naruszania warstwy podbudowy, tj.: maksymalnie do 10 cm,b) uzupełnienie ubytków kruszywem uzyskanym ze wzruszenia drogi,c) wyprofilowanie nawierzchni drogi – nadanie odpowiednich spadków,d) zagęszczenie drogi walcem samobieżnym lub ciągnionym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w nw. dokumentach:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - odpowiednio dla danego Pakietu (części zamówienia),2) Przedmiar Robót - odpowiednio dla danego Pakietu (części zamówienia).Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający określa wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na :1) obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych,2) pracach pomocniczych tj. wykopy, zasypywanie i rozgarnianie kruszywa, grabienie itp. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.). Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanychz zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego odpowiednio dla danego Pakietu.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zasadyrównoważności zostały szczegółowo opisane w SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Trzebież w roku 2022. Pakiet nr 2 Przywrócenie przejezdności leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Trzebież.Zakres prac obejmuje:1) odprowadzeniu stagnującej wody z odcinkowych nieprzejezdnych zagłębień terenowych,2) wybranie i odrzucenie plastycznego gruntu poza koronę drogi,3) profilowanie i zagęszczenie podłoża,4) likwidacja ubytków, zaniżeń i kolein poprzez wbudowanie gruzobetonu lub kruszywem łamanym z kamienia naturalnego o frakcji 0/63 mm w podbudowę o grubości warstwy min. 20 cm oraz frakcji 0/31,5 mm w warstwę zamykającą o grubości min. 5 cm,5) zagęszczenie warstw z ich wyprofilowaniem tak, aby uzyskać spadki zgodne z istniejącym profilem drogi,6) minimalna szerokość drogi leśnej po naprawie winna wynosić 3,5 m,7) w zależności od potrzeb wykonanie płytkich rowów odprowadzających wodę do wodospustów (po uzgodnieniu lokalizacji wodospustów z miejscowym leśniczym),8) w przypadku uszkodzeń drogi dojazdowej sprzętem transportowym do punktów napraw odcinkowych, Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy poprzez profilowanie z zagęszczeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w nw. dokumentach:1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - odpowiednio dla danego Pakietu (części zamówienia),2) Przedmiar Robót - odpowiednio dla danego Pakietu (części zamówienia).Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom.Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający określa wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na :1) obsłudze ciężkiego sprzętu budowlanego m.in. maszyn budowlanych,2) pracach pomocniczych tj. wykopy, zasypywanie i rozgarnianie kruszywa,grabienie itp. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.). Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanychz zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego odpowiednio dla danego Pakietu.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zasadyrównoważności zostały szczegółowo opisane w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania określonej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:dla Pakietu nr 1 co najmniej 1 robotę budowlaną lub więcej robót (przez 1 robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1umowy lub więcej umów), której przedmiotem była naprawa, konserwacja, remont, budowa, przebudowa lub bieżące utrzymanie nawierzchni drogowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 25 000 zł brutto.dla Pakietu nr 2 co najmniej 1 robotę budowlaną lub więcej robót (przez robotę rozumie się wykonywanie robót na podstawie 1umowy lub więcej umów), której przedmiotem była naprawa, konserwacja, remont, budowa, przebudowa lub bieżące utrzymanie nawierzchni drogowej na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł brutto.Wykonawca może wskazać te same roboty dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że muszą spełniać kryteria wartościowe określone dla poszczególnych Pakietów, przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim zawarte jest w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (2A,2B). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego celem wykazania spełniania warunku w postępowaniu w zakresie doświadczenia, warunek określony w pkt. 7.1. SWZ winien spełniać samodzielnie co najmniej podmiot trzeci udostępniający zasoby. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasobynie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiotinnym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach