Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w obrębie miasta Wschowy oraz wycinka, pielęgnacja i sadzenie drzew na terenie miasta i gminy Wschowa

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67400 Wschowa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 655 408 600 , fax. 655 401 340
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1
    67400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 655 408 600, fax. 655 401 340
    REGON: 52678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w obrębie miasta Wschowy oraz wycinka, pielęgnacja i sadzenie drzew na terenie miasta i gminy Wschowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp. Część 1 - Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej oraz wycinka, pielęgnacja i sadzenie drzew w obrębie miasta Wschowy w latach 2018-2019 1. Zakres zamówienia Części 1 obejmuje łącznie 198 336,23 m2 terenów zieleni miejskiej, w tym: a)185 653,23 m2 trawniki, rabaty, pozostałe alejki; b)3 932 m2 krzewy/żywopłoty; c)8 751 m2 – powierzchnia alejek spacerowych w Parku Tysiąclecia, na Placu Zamkowym, Placu Farnym, skwerze przy ul.Łaziennej; d)14 658,00 m2 – powierzchnia stawu nr 1 i 2 przy ul. Obrońców Warszawy; 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) utrzymanie i pielęgnację roślin: - w donicach drewnianych - 14szt, - w donicach plastikowych – 14szt., - w donicach wiszących – 7szt., - w donicach typu wieża – 14szt. - w gazonach betonowych 5 szt. b) wycinkę drzew w ilości 60 szt.(rocznie około 30 szt. ) Część 2 - Wycinka, cięcia techniczne i sanitarne oraz sadzenie drzew na terenach wiejskich, w obrębie gminy Wschowa w latach 2018-2019. 1. Zakres zamówienia Części 2 obejmuje: 1)Wycinkę drzew na terenach wiejskich w tym również usuwanie wywrotów i złomów oraz uprzątnięcie terenu. Szacunkowa liczba drzew przewidzianych do wycięcia/usunięcia w okresie trwania umowy wynosi 40 szt. (rocznie około 20 szt.) Wykonawca zobowiązany jest przetransportować pozyskane drewno do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Pozyskana gałęziówka przechodzi na własność Wykonawcy. 2) Wykonywanie cięć technicznych i sanitarnych, usuwanie posuszu- szacunkowa w ilość 30 szt. ( rocznie około 15 szt.) 3)Sadzenie drzew (materiał Zamawiającego) – szacunkowa ilość 20 szt. (rocznie około 10 szt.) w tym: a) zabezpieczenie nasadzeń siatką i palikami (materiał Wykonawcy). b) podlewanie nowo posadzonych drzew, z częstotliwością odpowiadającą panującym warunkom atmosferycznym (koszt wody do podlewania ponosi Wykonawca). Część 3 - Wycinka drzew w lasach stanowiących własność Gminy Wschowa w latach 2018-2019 Zakres zamówienia Części 3 obejmuje: 1) Wycinka drzew w lasach stanowiących własność Gminy Wschowa, w tym również usuwanie wywrotów i złomów, usuwanie posuszu, wycinka drzew pochylonych stwarzających zagrożenie. Prace polegające na pozyskaniu drewna, zrywki drewna do wyznaczonego miejsca, manipulacji i wyrobu sortymentów stosowych drewna oraz uprzątnięcie terenu. Planowana ilość drewna do pozyskania w okresie trwania umowy to około 400 m3 (rocznie około 200m3). Wykonawca zobowiązany jest przetransportować pozyskane drewno do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Pozyskana gałęziówka przechodzi na własność Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: a)Część 1- 6000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). b)Część 2 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) c)Część 3 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnego zezwolenia: a)na transport odpadów, wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) przez organ właściwy ze względu na lokalizację siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów, b)na zbieranie odpadów, wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania odpadów, Wykonawca winien dysponować w szczególności zezwoleniem na zbieranie odpadów oznaczonych kodami: 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów Część 2 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie aktualnego zezwolenia: a)na transport odpadów, wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) przez organ właściwy ze względu na lokalizację siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów, b)na zbieranie odpadów, wydane zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) przez organ właściwy odpowiednio ze względu na miejsce zbierania odpadów, Wykonawca winien dysponować w szczególności zezwoleniem na zbieranie odpadów oznaczonych kodami: 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia– w wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 2.Dowód uiszczenia wadium. 3.Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 5. Wykonawca (lub każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według załącznika nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach