Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Wieruszów

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Rynek 1-7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (062) 7841820 , fax. 062 7841789
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    ul. Rynek 1-7 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. (062) 7841820, fax. 062 7841789
    REGON: 00052431200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieruszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Wieruszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Wieruszów Szczegółowy zakres robót oraz wykaz terenów objętych zamówieniem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres prac należy wykonać zgodnie z przedstawionym w załączniku nr 1 pkt X harmonogramem wykonywanych prac.2. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) prawidłowe i właściwe wykonanie usług określonych w § 1 2) przejęcie terenów i przygotowanie się do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności poprzez wyposażenie zaplecza we wszystkie przedmioty, które są niezbędne do wykonania usługi, 3) pisemne zawiadomienie Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia usług spowodowanej niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków Zamawiającego, 4) zapewnienie na czas trwania usług niezbędnego kierownictwa robót, które winno być utrzymane tak długo, jak tego wymaga Zamawiający dla zachowania ilości i jakości usług, z podaniem nazwiska i numeru telefonu, 5) zatrudnienie przy wykonaniu usług: a) takiego nadzoru technicznego, który jest kompetentny do zapewnienia właściwego nadzoru wykonywania usług, b) wykwalifikowanych, przyuczonych i niewykwalifikowanych pracowników niezbędnych do wykonania usług, 6) prawidłowe i właściwe wykonywanie usług określonych w § 1 niniejszej umowy, 7) ubezpieczenie OC terenów zieleni miejskiej od strat (szkód) wyrządzonych osobom trzecim (o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż - 200.000 PLN), w związku z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy, 8) utrzymanie terenów zieleni miejskiej w stanie wolnym od zbędnych przeszkód oraz usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków, śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są potrzebne, 9) niezwłoczne usunięcie skutków zdarzeń losowych jak wichury, powodzie i inne, 10) udzielanie Zamawiającemu informacji o personelu nadzorującym wykonywanie usług, 11) zawiadamianie Zamawiającego o wykonaniu robót zanikających lub ulegających zakryciu, 12) na żądanie Zamawiającego wykonywanie innych usług nie objętych niniejszą umową za obustronnym uzgodnionym wynagrodzeniem, 13) zgłaszanie konieczności wykonywania robót dodatkowych, 14) realizowanie robót w kolejności i terminach wynikających z harmonogramu wykonywanych prac, 15) zawiadamianie Zamawiającego o stratach i chorobach w zieleni miejskiej, o uszkodzeniu urządzeń zabawowych i innych elementów małej architektury, 16) wykonywanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji z zieleni nowo nasadzanej, nowych budowli i urządzeń, 17) pełna współpraca ze służbami: a) nadzoru sanitarno-epidemiologicznego, b) nadzoru ze strony konserwatora zabytków i przyrody, c) nadzoru archeologicznego, 18) przejęcie i zdanie protokolarne terenów objętych usługami w zakresie utrzymania zieleni miejskiej, 19) dbanie o właściwą wegetację roślin, kwiatów, krzewów i drzew na terenach objętych niniejszą umową, a w szczególności koszenia trawników (tak aby wysokość trawnika nie była wyższa niż 8 cm za wyjątkiem terenów podanych w §5 pkt 24 niniejszej umowy), wygrabianie liści, wykaszania chwastów i samosiewów, cięcia żywopłotów, prześwietlania koron drzew, usuwania odrostów, pielenia, podlewania i nawożenia kwiatów, podlewania trawników oraz drzew i krzewów do pięciu lat (dodatkowo podlewanie w wyniku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych - susza), 20) dwukrotne w ciągu roku nasadzenia kwiatów w kwietnikach i rabatach sezonowych, po uprzednim uzgodnieniu rodzajów kwiatów z Zamawiającym (w tym zakup kwiatów), 21) wykonywania zadań wynikających z przepisów szczególnych w zakresie dbania o czystość, ład i porządek na terenach zieleni miejskiej a w szczególności omiatanie, oczyszczanie chodników na terenach zielonych oraz ich odśnieżanie i usuwanie gołoledzi przez posypywanie piaskiem (materiał Wykonawcy) - najpóźniej do godz. 700 danego dnia, w którym miało miejsce dane zjawisko atmosferyczne, 22) utrzymanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym ławek parkowych, koszy na śmieci oraz budowli znajdujących się na terenie zieleni miejskiej, 23) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym placów zabaw znajdujących się na terenie Miasta Wieruszów wyszczególnionych w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część umowy a) Utrzymywanie w czystości placów zabaw znajdujących się na terenie Miasta Wieruszowa, b) Koszenie trawników (tak, aby wysokość trawnika nie była wyższa niż 8 cm), wygrabianie liści, wykaszania chwastów i samosiewów, c) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym sprzętu zabawowego, ławek oraz koszy na śmieci znajdujących się na terenie placów zabaw, d) dokonywanie codziennych oględzin stanu użytkowego sprzętu zabawowego na wszystkich placach zabaw oraz bezzwłoczna naprawa w przypadku uszkodzeń urządzeń e) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw wyszczególnionych zestawieniu tj.: 1. bieżąca naprawa uszkodzonych lub skradzionych drewnianych elementów urządzeń zabawowych polegająca na ich uzupełnieniu lub wymianie np. desek, sztachet, elementów metalowych np. uchwytów od huśtawek wagowych, elementów do karuzeli, śrub, łańcuchów itp. oraz elementów plastikowych np. zaślepek, zgłaszanie telefoniczne Zamawiającemu każdej usterki urządzeń zabawowych. 2. niezwłoczny demontaż i usuwanie urządzeń zniszczonych z powodu dewastacji, kradzieży, wandalizmu bądź nieprawidłowego użytkowania jednakże nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zaistnienia uszkodzenia lub zgłoszenia przez Zamawiającego. Powyższe fakty Wykonawca zgłosi Zamawiającemu każdorazowo na piśmie celem sporządzenia protokołu likwidacyjnego. f) 2-krotna wymiana piasku w trakcie sezonu (raz na początku wiosny i co najmniej raz w sezonie) w piaskownicach znajdujących się na placach zabaw wyszczególnionych w zestawieniu (tj. wywóz starego piasku, dezynfekcja piaskownic przed wsypaniem nowego piasku, przywóz piasku.) 24) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym wiejskich placów zabaw znajdujących się na terenie Gminy Wieruszów wyszczególnionych w załączniku nr 1 stanowiącym integralną część umowy a) Utrzymywanie w czystości placów zabaw, b) Koszenie trawników (tak, aby wysokość trawnika nie była wyższa niż 20 cm), wygrabianie liści, wykaszania chwastów i samosiewów, c) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym sprzętu zabawowego, ławek oraz koszy na śmieci znajdujących się na terenie placów zabaw, d) dokonywanie przynajmniej 2 razy w miesiącu w trakcie trwania sezonu oględzin stanu użytkowego sprzętu zabawowego na wszystkich placach zabaw oraz bezzwłoczna naprawa w przypadku uszkodzeń urządzeń lub bezpośrednio po zgłoszeniu zaistniałych uszkodzeń przez sołtysa. e) Utrzymywanie w dobrym stanie technicznym urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw: 1. bieżąca naprawa uszkodzonych lub skradzionych drewnianych elementów urządzeń zabawowych polegająca na ich uzupełnieniu lub wymianie np. desek, sztachet, elementów metalowych np. uchwytów od huśtawek wagowych, elementów do karuzeli, śrub, łańcuchów itp. oraz elementów plastikowych np. zaślepek, zgłaszanie telefoniczne Zamawiającemu każdej usterki urządzeń zabawowych. 2. niezwłoczny demontaż i usuwanie urządzeń zniszczonych z powodu dewastacji, kradzieży, wandalizmu bądź nieprawidłowego użytkowania jednakże nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zaistnienia uszkodzenia lub zgłoszenia przez Zamawiającego. Powyższe fakty Wykonawca zgłosi Zamawiającemu każdorazowo na piśmie celem sporządzenia protokołu likwidacyjnego. f) 2-krotna wymiana piasku w trakcie sezonu (raz na początku wiosny i co najmniej raz w sezonie) w piaskownicach znajdujących się na placach zabaw (tj. wywóz starego piasku, dezynfekcja piaskownic przed wsypaniem nowego piasku, przywóz piasku). 25) zawarcie umowy na odbieranie odpadów komunalnych (odpady z koszy w parkach) z przedsiębiorcą posiadającym zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości lub gminną jednostką organizacyjną, 26) utrzymanie we właściwym stanie technicznym i użytkowym istniejącego systemu nawadniającego (sieć wraz ze zraszaczami) w Parku w Rynku z bieżącą obsługą oraz spuszczanie wody z sieci na okres zimy, 27) koszenie trawników przy użyciu odpowiednich środków technicznych przystosowanych do wykonywania tego rodzaju prac. 28) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 29) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 30) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach