Przetargi.pl
Utrzymanie i obsługa miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych, w tym systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz odbieranie odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Bełchatowa

Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. T. Kościuszki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7335198
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa
    ul. T. Kościuszki 1 1
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 7335198
    REGON: 00123283000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i obsługa miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych, w tym systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz odbieranie odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Bełchatowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie i obsługa miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Segregowanych i Wielkogabarytowych, w tym systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz odbieranie odpadów zawierających azbest z terenu Miasta Bełchatowa. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 156.074,77 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), w sposób i w terminie określonym w SIWZ oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z póź. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają: a) zezwolenie właściwego organu, na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). b) zezwolenie Prezydenta Miasta Bełchatowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.). Ad. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) udokumentują należyte wykonanie minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o minimalnej wartości 100.000,00 zł każda. Ad. 3. a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1) posiadającymi zaświadczenie ADR ukończenia kursu dokształcającego kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne. b) Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w min. zakresie tj.: 1) samochód specjalistyczny z dźwigiem. 2) kontenery do zbierania odpadów wielkogabarytowych. 3) samochód do przewozu ładunków niebezpiecznych wg ADR - świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu towarów niebezpiecznych. 4) rozdrabniacz do odpadów wielkogabarytowych. Ad. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o min. sumie gwarancyjnej 150.000,00 zł. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (art. 44 ustawy Pzp ). 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 3. zezwolenie właściwego organu, na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). 4. zezwolenie Prezydenta Miasta Bełchatowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.). 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, ppkt 2 SIWZ. 9. wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI, ppkt 3b) SIWZ. 10. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, ppkt 3a) SIWZ. 11. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, ppkt 3 SIWZ. 12. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, ppkt. 4 SIWZ. 13. formularz cenowy zgodny z załączonym wzorem. 14. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo- finansowy zakres usług, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w jednym egzemplarzu. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji, o której mowa w §1 ust.1 pkt 9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie: rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009r, Nr 226, poz.1817 ) dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem wystawionym w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającym, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości-wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy lub 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej informacje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach