Gmina Wieliczka ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2781294 , fax. 012 2786860
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
ul. Powstania Warszawskiego 1 1
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 012 2781294, fax. 012 2786860
REGON: 35155536400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie całego miasta podziałem na 3 terenów (części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja zieleni (zieleńce, zieleń osiedlowa) na terenie miasta Wieliczka z podziałem na 3 tereny, o łącznej powierzchni 9,83 ha. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, które powinno być wniesione dla każdej części oddzielnie w terminie do dnia 04.12.2009r. do godz.09:50, w wysokości: Część I (Teren 3) - 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100) Część II (Teren 5) - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Część III (Teren 7) - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. Prawidłowo wykonali co najmniej jedno zadanie o podobnym charakterze i o wartości usługi nie mniejszej niż 25 000 zł w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentu zawierającego wykaz wykonanych usług, z których co najmniej jedna odpowiada powyższym warunkom. Przedstawią informację na temat ilości osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie dysponowania lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w ilości min. 3 osób (nie dotyczy personelu kierowniczego) na jeden teren. Przedstawią polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności o minimalnej wartości - 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta tytułowa oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Imienne wskazanie osoby/osób odpowiedzialnej za utrzymanie terenu z podaniem telefonu dostępnego całą dobę - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie i - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ; Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ; Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa na wstępie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - sporządzony według wzoru stanowiącego zał. Nr 8 do SIWZ; Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zał nr 9 do SIWZ oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia; Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty o których mowa w punkcie 9.10 SIWZ podpunkty 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.10. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 9.2, 9.3. SIWZ Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Dodano: 2016-06-09 - Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Dodano: 2016-05-16 - Utrzymanie zieleni w pasach drogowych i na działkach mienia komunalnego Gminy Zabierzów w 2016 roku
Dodano: 2016-04-14 - Prace utrzymaniowe i porządkowe na rowach i terenach zielonych w Tarnowie
Dodano: 2016-04-08 - Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji ogrodów Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki - nr sprawy IV/ZKnW/16
Dodano: 2016-03-18 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenach Gminy Miejskiej Kraków w parkach, na zieleńcach i w pasach drogowych - dot. obszaru 9. Znak sprawy 1/2016.
Dodano: 2016-01-11 - Zagospodarowanie obszaru Ronda Ofiar Katynia i Ronda Janiny Lewandowskiej. Znak sprawy 6/2015.
Dodano: 2015-11-18 - DOSTAWA ORAZ WYCIĘCIE I NASADZENIE DRZEW
Dodano: 2015-11-05 - Utrzymanie zieleni niskiej na terenie Gminy Miejskiej Kraków z podziałem na sześć części. Znak sprawy 3/2015.
Dodano: 2015-10-09 - Pielęgnacja historycznej zieleni w otoczeniu Fortu nr 2 Kościuszko.
Dodano: 2015-10-02