Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Stalowa Wola oraz sygnalizacji świetlnej

Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II 25A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8194710
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 8194710
    REGON: 384503002
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Stalowa Wola oraz sygnalizacji świetlnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg stanowiących własność Gminy Stalowa Wola oraz sygnalizacji świetlnej.1. Zestawienie prac związanych urządzeń i oświetlenia ulicznego, będącego przedmiotem niniejszego postępowania w ilości 2102 szt. opraw oświetleniowych (zgodnie z Załącznikiem nr 6):1) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzania systematycznej kontroli instalacji oświetleniowych w celu zapewnienia należytego ich stanu technicznego, właściwego i zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania, racjonalnego i oszczędnego użytkowania energii elektrycznej, bezpieczeństwa obsługi i otoczenia oraz zachowania wymagań ochrony środowiska.2) Lokalizacja uszkodzeń w instalacjach oświetleniowych i ich naprawa. W ramach tego obowiązku wykonawca obowiązany jest do:a) likwidacji zagrożeń zdrowia lub mienia wynikłych z losowych uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, wyrwane drzwiczki wnęki słupowej lub skrzynki podziału sieci, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, itp.) w czasie max. 3 godzin od chwili zgłoszenia zagrożenia, b) doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego - w ciągu 3 dni od chwili zgłoszenia – zgodnie z deklaracją złożoną przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 – Oferta Wykonawcy, w tym:- wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania; - naprawa bądź wymiana odcinków uszkodzonych kabli. - naprawa zerwanych przewodów; - wymiana uszkodzonych bezpieczników, źródeł światła, opraw, oprawek dławików i kondensatorów; - wymiana lub naprawa niesprawnych opraw oświetleniowych; - wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek (dopuszczalne jest prowizoryczne zabezpieczenie otwartych wnęk); - likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia drogowego. 3) Wymiana źródeł światła w przypadku uszkodzenia źródła lub obniżenia parametrów oświetleniowych na drodze w stosunku do wymagań normy. 4) Naprawa nawierzchni po zakończonych robotach naprawczych.. 5) Utrzymanie w należytym stanie technicznym rozdzielni oraz słupów oświetleniowych. 6) Natychmiastowe powiadomienie pogotowia PGE Dystrybucja S.A. lub ENESTA Sp. z o.o. w celu szybkiego usunięcia awarii urządzeń elektroenergetycznych PGE Dystrybucja S.A. zasilających oświetlenie objęte świadczoną usługą. 7) Powiadamianie Zamawiającego w przypadku podejmowania prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia. 8) Udostępnianie własnego transportu do objazdów miasta, celem przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji postanowień umowy. 9) Przyjmowanie telefoniczne zgłoszeń o awariach w każdym dniu trwania umowy. 10) Usuwanie zgłoszonych usterek związanych z funkcjonowaniem pojedynczych punktów świetlnych w ciągu max. 3 dni od chwili zgłoszenia. 11) Współpraca z Policją w zakresie usuwania awarii oświetlenia oraz występowania z upoważnienia do ubezpieczyciela o wypłatę odszkodowań. 12) Na okres utrzymania i konserwacji Wykonawca winien zawrzeć stosowne porozumienia z operatorem sieci dystrybucyjnej dotyczące współpracy przy eksploatacji oświetlenia ulicznego i ponosić wszelkie koszty z tym związane. 13) Wykonawca zapewni estetyczny wygląd urządzeń, t.j.:a) czyste klosze i odbłyśniki, pozamykane wnęki słupowe i szafy zasilające, b) w przypadku odtwarzania urządzeń jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania, c) systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych przedmiotów nie stanowiących ich niezbędnego wyposażenia takich jak w szczególności: plakatów, anonsów, nielegalnych reklam i tabliczek informacyjnych, obejm, uchwytów (nie dotyczy flagowych), linek, sznurów itp., d) metalowe części urządzeń bez korozji. 2. Zestawienie prac związanych z utrzymaniem urządzeń sygnalizacji świetlnej, będącej przedmiotem niniejszej umowy w ilości 2 szt. sygnalizacji świetlnych (zgodnie z Załącznikiem nr 7) :1) Bieżące utrzymanie i konserwację istniejącej sygnalizacji świetlnych oraz przejść aktywnych; 2) Usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych. 3) Całodobowy nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sygnalizacji świetlnych i dźwiękowych, w tym bezzwłoczne usuwanie występujących podczas przeglądu oraz zgłoszonych przez Zamawiającego, lub państwowe formacje mundurowe usterek w maksymalnie 6 godzin od chwili zgłoszenia. 4) Wymianę uszkodzonych żarówek, lamp i elementów sterowania. 5) Konserwację układów sterowniczych. 6) Usuwanie awarii kabli sterowniczych. 7) Systematyczne czyszczenie soczewek na sygnalizatorach. 8) Systematyczne czyszczenie komór sygnalizatorów. 9) Konserwację sygnalizatorów.10) Naprawę i konserwację mocowań opraw sygnalizatorów z wysięgnikiem. 11) Przeglądy kanalizacji kablowej, studzienek, instalacji kablowej, zasilającej, akomodacyjnej, sygnalizacyjnej i sterującej w tym wszystkie przewidziane przepisami i instrukcja opomiarowania instalacji i urządzeń; 12) Sprawdzenie poprawności działania detektorów /detektory radarowe, wideo detekcja. 13) Wykonawca będzie zobowiązany do założenia i prowadzenia dziennika eksploatacji sygnalizacji dla każdej sygnalizacji osobno i dokonywania wpisów odnośnie przerw w pracy, ich przyczyn, czasu trwania napraw, wszelkich zmian w oprogramowaniu oraz prowadzonych czynnościach konserwacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest również do dokonywania objazdów sygnalizacji potwierdzając to każdorazowo stosownym wpisem do właściwego dziennika.14) Wykonawca będzie zobowiązany, przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia, do przeszkolenie minimum 1 osoby w zakresie serwisu, konserwacji i obsługi istniejących sterowników sygnalizacji świetlnej tj. Millenium Mini oraz GenMini.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach