Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 816 471 , fax. 757 816 585
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 757 816 471, fax. 757 816 585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni na terenie Gminy Świeradów-Zdrój” Zadanie I - zakres zadania obejmuje m.in. utrzymanie: a) parku w Świeradowie-Zdroju 7,5690 ha w tym: - krzewy liściaste 1601,1 m2 - krzewy iglaste – 117 m2 - rośliny okrywowe 1371,9 m2 - trawniki wraz z pielęgnacją – 6000 m2 - Taras zdrojowy – 1197 m2 - zbiorniki wodne, kaskady, strumienie – 1500 m2 - stałe utrzymanie porządku, - odchwaszczanie nawierzchni ciągów pieszych. b) parku w „Czerniawie” 4,4675 ha - trawniki wraz z pielęgnacją, - stałe utrzymanie porządku. Zadanie II - zakres zadania m.in. obejmuje: a) pielęgnacja i utrzymanie istniejących kwietników, rabat bylinowych lub mieszanych a1) kwietniki: - 4 szt. konstrukcji kwietnikowych – wież kwiatowych Terra dużych półokrągłych, - 8 szt. konstrukcji kwietnikowych – wież kwiatowych Terra dużych okrągłych, - 2 szt. konstrukcji kwietnikowych - wież kwiatowych Terra małych okrągłych - 28 szt. skrzynek kwiatowych rozstawionych w różnych częściach miasta. a2) rabaty – 1634 m2 b) pielęgnacja trawników będących pasem drogowym – 9284 m2 c) pielęgnacja pozostałej zieleni gminnej - 5.550 m2, d) pielęgnacja zieleni na placach zabaw o powierzchni 16588 m2. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają specyfikacje techniczne wykonania usługi z podziałem na Zadanie I i Zadanie II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dowód wpłaty wadium. 2. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach