Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62800 Kalisz, ul. Złota
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ul. Złota 43
62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
REGON: 25102624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych obejmujące m. in.: 1/ utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, 2/ dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 3/ przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków, 4/ codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin dziennie, 5/ prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii, 6/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawnie upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Policja), w tym przełączania sygnalizacji w tryb pracy awaryjnej oraz wprowadzanie zmian w programach, 7/ utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania, internet), 8/ usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, „zawieszenie” pracy systemu sterującego, itp., 9/ utrzymanie łączności poprzez sieć GSM pomiędzy Centrum Sterowania Ruchem z sygnalizacjami w ciągu ul. Łódzkiej przy: ul. Kozienickiej, fabryce Winiary Nestle, ul. Sieradzkiej, ul. Nędzerzewskiej oraz ul. Okrąglickiej, 10/ wykonywanie raz w roku konserwacji elementów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym tj.: – 145 kamer (na wysięgnikach na skrzyżowaniach), – 32 doświetlaczy IR (na wysięgnikach na skrzyżowaniach oraz na bramowicach), – 219 studni telekomunikacyjnych, – 31 szafek telekomunikacyjnych w studniach, – 2 szaf serwerowych 42U, – 7 serwerów, – 7 rejestratorów video, – 7 komputerów sterujących, – 1 UPS 40 KVA wraz z zestawem bateryjnym, – zespołów ekranów LCD (13 paneli). Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 1/ wymianę przewodów na odcinku listwa zaciskowa – sygnalizator i w sterownikach, 2/ usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne, 3/ zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej, 4/ bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp., 5/ montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe), 6/ zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również ew. naprawy elektronicznych elementów sterowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony: „Formularz oferty” oraz formularz cenowy, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
Dodano: 2021-02-02 - Obsługa, konserwacja i bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na obszarze działania RDW Kościan w 2021 r.
Dodano: 2021-01-22 - Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg wojewódzkich na obszarze działania RDW w Ostrowie Wlkp.
Dodano: 2021-01-20 - Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych zlokalizowanych na odcinkach dróg wojewódzkich na obszarze działania WZDW Poznań Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole w roku 2021r.
Dodano: 2021-01-18 - Obsługa i konserwacja 54 sztuk sygnalizacji świetlnej na terenie działania RDW Gniezno
Dodano: 2021-01-15 - Konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich RDW Złotów
Dodano: 2021-01-13 - Konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich RDW Szamotuły
Dodano: 2021-01-12 - Konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ilości 12 szt. i aktywnych znaków w ilości 23 szt. w ciągu dróg wojewódzkich na obszarze działania RDW w Koninie w roku 2021
Dodano: 2021-01-08 - Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawa sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Konina
Dodano: 2020-12-31 - Konserwacja i bieżące naprawy sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich RDW Szamotuły
Dodano: 2020-12-10