Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w roku 2011

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Złota 43 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w roku 2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w roku 2011 r. zgodnie z wykazem sygnalizacji świetlnych, stanowiącym załacznik do SIWZ, w szczególności: Zakres robót obejmuje w szczególności roboty polegające na utrzymaniu i konserwacji sygnalizacji świetlnej w tym m. in.: 1.1. Utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej. 1.2.Dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 1.3. Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 1.4. Codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin dziennie. 1.5. Prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii. 1.6. Terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz Policji w sprawie sygnalizacji świetlnej 1.7. Utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania). 1.8. Usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu zawieszenie pracy systemu sterującego, itp. 2. Do obowiązków wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 2.1. Wymianę przewodów na odcinku głowica - sygnalizator i w sterownikach. 2.2. Usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne. 2.3. Zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej. 2.4. Bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp. 2.5. Montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów HY, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru, w szczególności na montowane sygnalizatory, maszty, okablowanie, przyciski zgłoszeniowe, detektory obecności itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach