Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2015 r.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Złota 43 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisem pkt. 4.2 SIWZ: 4.2. Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w 2015 r. zgodnie z wykazem sygnalizacji świetlnych, stanowiącym załacznik do SIWZ, obejmuje w szczególności: 4.2.1. Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych obejmujące m. in.: 1/ Utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej. 2/ Dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 3/ Przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków. 4/ Codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin 5/ Prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii. 6/ Terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawnie upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Zarząd Dróg Miejskich, Policja), w tym przełączania sygnalizacji w tryb pracy awaryjnej oraz wprowadzanie zmian w programach, 7/ Utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania, internet). 8/ Usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, zawieszenie pracy systemu sterującego, itp. 9/ Współpraca z Zarządem Dróg Miejskich w Kaliszu w zakresie realizacji projektu pn. Budowa Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym w Kaliszu - Etap I. 4.2.2. Do obowiązków wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 4.2.1.1. Wymianę przewodów na odcinku listwa zaciskowa - sygnalizator i w sterownikach. 4.2.1.2. Usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne. 4.2.1.3. Zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej. 4.2.1.4. Bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp. 4.2.1.5. Montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe). 4.2.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również ew. naprawy elektronicznych elementów sterowników. 4.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 4.4. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z przedmiotem zamówienia i dokonaniem wizji w terenie. 4.5. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. 4.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru, w szczególności na montowane sygnalizatory, maszty, okablowanie, przyciski zgłoszeniowe, detektory obecności itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach