Przetargi.pl
utrzymanie i konserwacja pominików na terenie działania Delegatury Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-590 Łódź, Al. Politechniki 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 638-56-57 , fax. 042 638-56-23
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna
    Al. Politechniki 32 32
    93-590 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 638-56-57, fax. 042 638-56-23
    REGON: 69291447007
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie i konserwacja pominików na terenie działania Delegatury Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i konserwacja pomników na terenie Delegatury Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi. Szczegółowy zakres prac : 1.Pomnik Władysława Reymonta, pl. Reymonta: - usuwanie napisów graffiti, - mycie pomnika, - omiatanie terenu wokół pomnika, - uporządkowanie obiektu po świętach okolicznościowych, - oczyszczanie terenu wokół pomnika ze śmieci, starych wiązanek i zniczy oraz usuwanie stearyny, - dekoracja pomnika wiązanką w barwach narodowych i zniczami w dniu 1 listopada. 2.Obelisk ku czci 14-stu Straconych, skrzyżowanie ul. 14-stu Straconych i ul. Kalinowskiego: - omiatanie i usuwanie darni z terenu wokół obiektu, - usuwanie napisów graffiti, - usuwanie zanieczyszczeń i połamanych lub suchych gałęzi krzewów, - mycie tablicy i płyt wewnątrz obiektu, - dekoracja obiektu wiązankami o barwach narodowych i zniczami z okazji świąt okolicznościowych w dniach 1 września oraz 1 i 11 listopada, - uporządkowanie obiektu po świętach okolicznościowych, - oczyszczanie terenu obiektu ze śmieci, starych wiązanek i zniczy oraz stearyny, - koszenie trawy i chwastów wokół obiektu. 3.Pomnik Juliusza Słowackiego, przed XX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Obywatelskiej: - dojście do pomnika - wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową (55 x 278 cm) oraz wykonanie otoku po bokach i za pomnikiem o szerokości 20 cm - razem 1,85 m2. Skucie betonu i założenie trawnika po obu bokach pomnika (0,38 m2), - mycie pomnika, - oczyszczanie tablicy pamiątkowej, - usuwanie napisów graffiti, - uporządkowanie i omiatanie terenu wokół pomnika. 4.Obelisk ku czci B. Głowackiego i T. Kościuszki, cmentarz p.w. Św. Józefa przy ul. Mierzejowej: - omiatanie, usuwanie darni i samosiewów z terenu wokół obiektu, - mycie tablicy pamiątkowej, - dekoracja obiektu wiązankami w barwach narodowych i zniczami z okazji świąt okolicznościowych 1 listopada, - uporządkowanie obiektu po świętach okolicznościowych, - oczyszczanie terenu obiektu ze śmieci, starych wiązanek i zniczy oraz stearyny. 5.Tablica pamiątkowa upamiętniająca wizytę papieża Jana Pawła II w Łodzi, umieszczona na ogrodzeniu zakładów NEK przy ul. Pabianickiej 184/186: - mycie tablicy, - usuwanie napisów graffiti, - omiatanie terenu wokół obiektu, - porządkowanie i usuwanie śmieci, starych wiązanek i stearyny, - dekoracja obiektu wiązankami w barwach narodowych i zniczami z okazji świąt okolicznościowych, tj. obchodów rocznicy wizyty Jana Pawła II w Łodzi - 12 czerwca oraz obchodów Dnia Papieskiego - 16 października i 1 listopada, - uporządkowanie obiektu po świętach okolicznościowych, 5.Pomnik Matki Polki przy ICZMP przy ul. Rzgowskiej 281/289: - koszenie trawnika na skarpie i wokół obiektu - 6 x w sezonie wegetacyjnym, - podlewanie trawnika i krzewów w okresie suszy, - pielenie krzewów, - pielęgnacja krzewów (cięcia formujące, uzupełnianie kory do grubości 10 cm), - usuwanie napisów graffiti, - mycie pomnika (cokołu i postaci), - omiatanie, zbieranie śmieci, usuwanie darni wyrastającej ze spoin. 6.Obelisk-kamień upamiętniający budowę ICZMP, róg ulic Rzgowskiej i Paradnej: - mycie tablicy pamiątkowej i obelisku-kamienia, - usuwanie napisów graffiti, - porządkowanie i oczyszczanie ze śmieci terenu wokół obiektu, - koszenie trawnika wokół obiektu 6 x w sezonie wegetacyjnym. 7.Głaz upamiętniający Członków Spółdzielni Lokator przy ul. Lokatorskiej 11: - omiatanie i usuwanie darni z terenu wokół obiektu, - usuwanie zanieczyszczeń (śmieci, stearyny, starych wiązanek itp.) oraz połamanych lub uschniętych gałęzi krzewów, - usuwanie napisów graffiti, - pielęgnacja krzewów (cięcia formujące i sanitarno-pielęgnacyjne), - mycie tablicy i głazu, - bielenie obrzeża trawnikowego, - dekoracja obiektu wiązanką w barwach narodowych i zniczami z okazji dnia 1 listopada, - uporządkowanie obiektu po świętach okolicznościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawaijący nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad. a/warunek spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, ad. b/warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum trzy usługi polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji pomników o wartości 10.000,00 zł każda, oraz posiadający dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych ww. prac w okresie prowadzonej działalności ad. c/warunek spełnią wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ad. d/warunek spełnią wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia (wymienione w części VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia) potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu . 2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. b) ÷ c), na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty wymienione w części VI pkt 2 i 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia- spełniają łącznie wszyscy wykonawcy, - warunki określone w pkt a) i d), na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty wymienione w części VI pkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - spełnia każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1).aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2).oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1).wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 2).dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 3).w przypadku: powierzenia części zamówienia podwykonawcom - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach