Przetargi.pl
Utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie gminy Wizna

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-430 Wizna, Plac kpt. Raginisa 35/11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2196018 w. 31 , fax. 086 2196056
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac kpt. Raginisa 35/11 35/11
    18-430 Wizna, woj. podlaskie
    tel. 086 2196018 w. 31, fax. 086 2196056
    REGON: 00055060500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wizna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzenia ścieków na terenie gminy Wizna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie i eksploatacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i odprowadzaniem ścieków na terenie gminy Wizna - zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków ( t.j. D.U. z 2006 r. Nr 123 poz. 858 z póż. zm.), którego zakres obejmował będzie : 1. zawieranie umów z podmiotami korzystającymi z dostawy wody i odbioru ścieków 2. Pobór przez przedsiębiorcę opłat za dostawę wody i odbiór ścieków sanitarnych zgodnie z taryfa zatwierdzona uchwałą Rady Gminy Wizna. 3. Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych obiektów i sieci. 4.Określenia warunków technicznych i udzielenie zgody na podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. 5. Odbiór sieci i przyłączy wodociągowych oraz sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej 6. Egzekucja należności od odbiorców nie regulujących opłat za dostawę wody i odbiór ścieków za okres realizacji zamówienia. 7. Posiadania całodobowego Pogotowia wodociągowo-kanalizacyjnego zdolnego do całodobowej obsługi w zakresie awarii wodociągowych i kanalizacyjnych. 8. Wykonawca ponosi opłaty i koszty związane z prawidłowa realizacją przedmiotu zamówienia tj. : opłaty za pobór wody (do WFOŚ), dozór techniczny, odprowadzanie ścieków, badanie fizykochemiczne oraz bakteriologiczne wody, koszty zatrudnienia odpowiedniego personelu, koszty energii elektrycznej na podstawie wystawianych przez dostawcę energii Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych jest m.in. : 1) Wydobywanie wody, wraz z jej uzdatnianiem. 2) Dbanie o całodobowa i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych o parametrach określonych w obowiązujących przepisach. 3) Utrzymanie w należytym stanie technicznych stacji uzdatniania wody i urządzeń wodociągowych, a w szczególności bieżącą konserwację urządzeń i rurociągów, tj. uzupełnienie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenia urządzeń i rurociągów , bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych i stacji uzdatniania wody. 4)Eksploatacja studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniająca pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, odpowiednim ciśnieniem i o parametrach zgodnych z obowiązującymi przepisami, dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę Gminy Wizna. 5) Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach . 6) Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksplantację sieci. 7)Prowadzenie badań jakości wydobywanej i dostarczanej wody zgodnie z odrębnymi przepisami. Przedmiot zamówienia posiada kod CPV 65100000-4 Usługi przesyłu wody i podobne 90733900-3 Uzdatnianie lub oczyszczanie wód gruntowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : 5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2006 r. Nr.164 , poz.1163 z późn. zm.) 5.2.Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie , potęcjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują wykwalifikowanymi pracownikami do wykonania zamówienia., 5.3.dostarczą komplet wymaganych przez specyfikację dokumentów jako załączniki. 5.4. prowadzą działalność w zakresie zgodnym z zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Lp. Nazwa Wymagany dokument Nr załącznika do SIWZ 1. Oświadczenie Oświadczenie na podst.art.22 i 24 ustawy - prawo zamówień publicznych 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru Status prawny odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym ( aktualny wypis z rejestru sądowego, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Załącznik zewnętrzny 3. Oświadczenie Oświadczenie o dotychczasowej działalności firmy dotyczącej wykonywania robót w zakresie określonym w specyfikacji z ostatnich 3-ech lat Załącznik zewnętrzny 4. Oświadczenie Oświadczenie, że w stosunku do oferenta nie zostało wszczęte postępowanie upadłościowe lub nie ogłoszono upadłości Załącznik zewnętrzny 5. Wykaz Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, Załącznik zewnętrzny 6. Wykaz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Załącznik zewnętrzny 7. Oświadczenie Oświadczenie, że oferent będzie wykonywał zamówienie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie jakości świadczonych usług i ochroną środowiska Załącznik zewnętrzny 8. Oświadczenie Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, terenem działalności, projektem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. W przypadku wygrania przetargu podpisze umowę bez zastrzeżeń w terminie ustalonym przez zamawiającego. Załącznik zewnętrzny Uwaga ! kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wizna.pl/BIP/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną