Przetargi.pl
Utrzymanie i bieżąca konserwacja rzeki Kłodawki, kanału Srebrnego oraz zbiorników wodnych na terenie miasta Gorzowa Wlkp

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i bieżąca konserwacja rzeki Kłodawki, kanału Srebrnego oraz zbiorników wodnych na terenie miasta Gorzowa Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i bieżąca konserwacja: 1.rzeki Kłodawki na odcinku od wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki przy ul. Mickiewicza (km 1+925) do ujścia do rzeki Warty, 2.kanału Srebrnego na odcinku od km 0+000 do km 0+562 3.zbiorników wodnych (stawy przy ul. E.Plater, ul. Blotnej, ul. Dąbrowskiego, ul. Warszawskiej i w Parku Wiosny Ludów) 4.zbiornika p. poż. przy ul. Skłodowskiej - Curie. I.Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: 1. Rzeka Kłodawka na odcinku od wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Kłodawki przy ul. Mickiewicza (km 1+925) do ujścia do rzeki Warty. a) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych), b) na bieżąco na odcinku od wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki przy ul. Mickiewicza (km 1+925) do ujścia do rzeki Warty kontrolować i sprzątać ze śmieci i gałęzi nurt i skarpy oraz likwidować zatory z koryta rzeki, c) na bieżąco kontrolować stan wody w rzece i regulować go za pomocą urządzeń hydrotechnicznych stanowiących własność Zamawiającego, d) 10 krotne koszenie roślinności na skarpach rzeki o powierzchni 1990 m2 od kładki pieszej przy ul. Wybickiego do mostu w ul. Sikorskiego, e) 7 krotne koszenie roślinności na skarpach rzeki przy ul. Wybickiego od kładki pieszej do mostu w jezdni o powierzchni 120 m2, f) czterokrotne koszenie roślinności na skarpach rzeki o powierzchni 1290 m2 od mostu w ul. Wybickiego do mostu w ul. Dąbrowskiego, g) trzykrotne koszenie roślinności na kamiennych materacach siatkowych od mostu w ul. Dąbrowskiego do mostu w ul. Borowskiego o powierzchni 613,5 m2, h) trzykrotne koszenie roślinności na prawej skarpie rzeki o powierzchni 45 m2 od mostku w ul. Borowskiego do zastawki, i) trzykrotne koszenie roślinności na skarpach rzeki od mostku przy hotelu Gracja do wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki przy ul. Mickiewicza od korony skarpy do lustra wody o powierzchni 814 m2, j) stały monitoring rzeki w okresie zimowym oraz w razie konieczności usuwanie zatorów lodowych na odcinku od wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Kłodawki przy ul. Mickiewicza (km 1+925) do ujścia do rzeki Warty. 2.Kanał Srebrny na odcinku od km 0+000 do km 0+562 a) bieżące usuwanie śmieci oraz wszelkich innych odpadów z koryta kanału, b) likwidacja zatorów oraz w okresie zimowym zatorów lodowych utrudniających swobodny przepływ wody w korycie kanału, c) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów z koryta kanału. 3.Staw w parku Wiosny Ludów. a) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymywanie porządku i czystości lustra wody szczególnie w okresie kwitnienia drzew i zrzucania liści, b) utrzymanie drożności wpustu zasilającego staw z rzeki Kłodawki, w szczególności stałe usuwanie zanieczyszczeń z kraty umieszczonej na wlocie do wpustu, c) stała kontrola stanu wody w stawie i jego regulacja za pomocą urządzeń hydrotechnicznych, d) napowietrzanie wody przy pomocy sprężarki lub areatora - wg potrzeb (max. 5 razy), e) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych) konarów i gałęzi z lustra wody i skarp, f) w razie potrzeby w okresie zimowym wykuwanie przerębli oraz usuwanie pokrywy śnieżnej z tafli lodu, w zakresie niezbędnym do utrzymania życia ryb, g) dwukrotne w ciągu roku wapnowanie stawu wapnem budowlanym palonym w miesiącach: kwiecień i październik w ilości 500 kg z pontonu lub łodzi, h) w miesiącach kwiecień i październik każdego roku umieszczenie przy stawie w widocznych miejscach 2 szt. metalowych tablic informacyjnych o treści STAW DEZYNFEKOWANY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ na okres 2 tygodni od wykonania zabiegu wapnowania. 4.Staw przy ul. Błotnej. a) bieżące utrzymanie czystości terenu oraz trzykrotne w trakcie roku koszenie traw na skarpach o powierzchni 790,0x20,0=15800,00 m2, b) bieżące utrzymanie czystości oraz dwukrotne w ciągu roku mechaniczne usuwanie chwastów na ścieżkach wokół stawu o powierzchni 990 m2, c) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymanie porządku i czystości lustra wody szczególnie w okresie kwitnienia drzew i zrzucania liści, d) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych) konarów i gałęzi z lustra wody i skarp, e) kontrolowanie poziomu wody w stawie i bieżące informowanie o jego stanie, f) dwukrotne w ciągu roku wapnowanie stawu wapnem budowlanym palonym w miesiącach: kwiecień i październik w ilości 500 kg z pontonu lub łodzi, g) w miesiącach kwiecień i październik każdego roku umieszczenie przy stawie w widocznych miejscach 2 szt. metalowych tablic informacyjnych o treści STAW DEZYNFEKOWANY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ na okres 2 tygodni od wykonania zabiegu wapnowania. 5.Staw przy ul. E.Plater. a) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymywanie porządku i czystości lustra wody szczególnie w okresie kwitnienia drzew i zrzucania liści, b) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych) konarów i gałęzi z lustra wody, c) kontrolowanie poziomu wody w stawie i regulowanie go za pomocą zasuwy na rurociągu, d) dwukrotne w ciągu roku wapnowanie stawu wapnem budowlanym palonym w miesiącach: kwiecień i październik w ilości 500 kg z pontonu lub łodzi, e) w miesiącach kwiecień i październik każdego roku umieszczenie przy stawie w widocznych miejscach 2 szt. metalowych tablic informacyjnych o treści STAW DEZYNFEKOWANY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ na okres 2 tygodni od wykonania zabiegu wapnowania. 6.Staw w parku Czechówek przy ul. Warszawskiej. a) bieżąca konserwacja kaskady wodnej przy stawach. Wykonywanie napraw i zapewnienie drożności przepustu łączącego staw górny z dolnym, b) usuwanie wiatrowałów i wiatrołomów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych) konarów i gałęzi z lustra wody i skarp, c) bieżące utrzymanie czystości na terenie dojazdowym do stawu górnego oraz bezpośrednio przyległym do kaskady wodnej na odcinku od stawu dolnego do górnego po obu stronach kaskady o powierzchni 1400 m2 , d) trzykrotne w ciągu roku koszenie trawy na skarpach stawu o powierzchni 150 m2, e) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymywanie porządku i czystości lustra wody szczególnie w okresie kwitnienia drzew i zrzucania liści. 7.Staw przy ul. Dąbrowskiego. a) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymywanie porządku i czystości lustra wody, b) utrzymanie drożności dwóch rur łączących staw z rzeką Kłodawką, c) usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów drzew (nie dotyczy stanów klęskowych) konarów i gałęzi z lustra wody i skarp. 8.Zbiornik p. pożarowy przy ul. Skłodowskiej - Curie. a) dwukrotne w ciągu roku koszenie traw na skarpach w granicach ogrodzenia o powierzchni 80 m2, b) bieżące usuwanie śmieci oraz utrzymywanie porządku i czystości lustra wody, c) utrzymanie właściwego stanu technicznego ogrodzenia zbiornika (raz w roku w sezonie wiosennym odmalowanie całości ogrodzenia), d) systematyczne usuwanie roślinności z betonowej konstrukcji zbiornika. Przedmiot zamówienia opisany jest kodem CPV: 90.72.22.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.21.00-1 Szacunkowa wartość zamówienia netto:361 215,40 z uzupełniającymi netto: 541 823,10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907222006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3000 ,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 gr)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu napodstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp i spełniający poniższe warunki udziału: a. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę na łączną kwotę minimum 5.000,00 zł netto, związaną z bieżącym utrzymaniem i konserwacją zbiorników wodnych - stawów, zbiorników ppoż. lub fontann, potwierdzonej referencjami lub innymi dokumentami stwierdzającymi prawidłowość jej wykonania. b. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres Wykonawca musi do oferty załączyć zobowiązanie do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia; c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj. kierownik lub kierownicy robót posiadających kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie o kierunku: melioracja lub ochrona środowiska, lub inżynieria ochrony środowiska, lub inżynieria sanitarna, - minimum 2 lata praktyki w zawodzie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w swojej ofercie przedstawi następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1, 2.Dowód wniesienia wadium (kserokopia), 3.Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 4.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje każdy ze wspólników spółki cywilnej, każdy z członków konsorcjum, na jednym druku oświadczenia. Z Oświadczenia musi wynikać w imieniu kogo jest ono składane (nazwa firmy/firm). 5.Zakres usług, które zostaną zlecone podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 3. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi na łączną kwotę minimum 5.000,00 zł netto, związanej z bieżącym utrzymaniem i konserwacją zbiorników wodnych - stawów, zbiorników ppoż. lub fontann, potwierdzonej referencjami lub innymi dokumentami stwierdzającymi prawidłowość jej wykonania. - Załącznik nr 4 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Wykaz osób które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia tj. kierownik lub kierownicy robót posiadających kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie o kierunku: melioracja lub ochrona środowiska, lub inżynieria ochrony środowiska, lub inżynieria sanitarna, minimum 2 lata praktyki w zawodzie, wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie - Załącznik nr 5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną