Przetargi.pl
Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość

Wójt Gminy Stary Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-417 Stary Zamość, Stary Zamość
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 164 231 , fax. 846 163 224
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Stary Zamość
    Stary Zamość 6
    22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie
    tel. 846 164 231, fax. 846 163 224
    REGON: 95036858100010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę na terenie gminy Stary Zamość w okresie od 01.04.2020 r. do 31.03.2022 r.”. 2. Przedmiot umowy obejmuje: 1) Przyjęcie do utrzymania, eksploatacji, naprawy, konserwacji i obsługi ujęć wody podziemnej, sieci wodociągowej, obiektów i urządzeń wodociągowych (w tym wybudowanych i oddanych do użytkowania w trakcie realizacji niniejszej umowy), stanowiących infrastrukturę wodociągową na terenie Gminy Stary Zamość, na okres realizacji niniejszej umowy. 2) Wydobywanie wody podziemnej ze studni na wszystkich ujęciach, dezynfekcja wody na ujęciach (w miejscowości Wierzba poprzez sterylizator wody UV), dezynfekcja urządzeń, sieci i instalacji wodociągowych. 3) Eksploatację studni głębinowych i stacji uzdatniania wody zapewniającą pozyskanie wody w odpowiedniej ilości, odpowiednim ciśnieniem i o parametrach zgodnych z obowiązującymi przepisami, dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę. Eksploatację obiektów i urządzeń wodociągowych, a w szczególności rurociągów, przepompowni, stacji redukcyjnych, zbiorników ciśnieniowych, przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu), zapewniającą całodobowe dostarczanie wody do odbiorców. 4) Prowadzenie dozoru na ujęciach wody podziemnej w celu zapewnienia dobrej jakości wody pitnej i zachowania bezpieczeństwa, w tym maksymalne ograniczenie przedostania się na teren ujęć wody osób nieupoważnionych, dozoru zbiorników ciśnieniowych oraz dozoru nad urządzeniami wodociągowymi w celu kontroli ich poprawnego działania. 5) Całodobowe dostarczanie, z istniejących ujęć wody podziemnej, wody o należytej jakości, o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, w ilości co najmniej0,3 m3 na dobę, pod ciśnieniem nie mniejszym niż 0,05 MPa (0,5 bara) i nie większym niż 0,6 MPa (6 barów) u wylotu na zaworze głównym za wodomierzem głównym, do gospodarstw domowych, obiektów działalności gospodarczej i instytucji wymienionych w wykazie nieruchomości przekazanym przez Zamawiającego z uwzględnieniem zmian powstałych w trakcie realizacji niniejszej umowy. 6) Utrzymanie w należytym stanie technicznym stacji uzdatniania wody, zbiorników ciśnieniowych oraz innych obiektów i urządzeń wodociągowych, w tym przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu). Bieżąca konserwacja wszystkich obiektów i urządzeń wodociągowych, w szczególności uzupełnianie wadliwej lub uszkodzonej armatury i wyposażenia, czyszczenie urządzeń i rurociągów. Bieżąca kontrola stanu technicznego studni głębinowych, zbiorników ciśnieniowych, stacji uzdatniania wody, przepompowni, stacji redukcyjnych, rurociągów sieci wodociągowej, hydrantów przeciwpożarowych, wodomierzy, przyłączy (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu). 7) Niezwłoczne usuwanie wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu)w celu obniżenia wielkości strat w dostarczaniu wody. 8) Niezwłoczne usuwanie wszelkich awarii i usterek technicznych, powstałych na ujęciach wody, przepompowniach, stacjach redukcyjnych, sieci wodociągowej, przyłączach wraz z wodomierzami (wraz zaworem za wodomierzem głównym, od którego instalacja stanowi własność odbiorcy, a w przypadku braku wodomierza wraz z zaworem głównym zlokalizowanym bezpośrednio za wejściem do budynku lub zasuwą zainstalowaną na przyłączu), zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci. 9) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych awariach w infrastrukturze wodociągowej będącej w zarządzie Zamawiającego. Przekazywanie Zamawiającemu dokładnych informacji o miejscach tych awarii, ich rodzaju i skali oraz czasu potrzebnego na ich usunięcie. 10) Posiadanie w całodobowej dyspozycji pracowników zdolnych do całodobowej obsługi w zakresie zabezpieczenia miejsca awarii i usuwania awarii wodociągowych zgodnie z pkt. 11), 12), 13), 14) wraz z udostępnieniem numerów telefonów, na które można zgłaszać awarie sieci w godzinach od 6.00 do 22.00. 11) Zabezpieczanie miejsc awarii w ciągu 2 godzin od ich zgłoszenia. 12) Usuwanie awarii, o których mowa w pkt. 8)., w ciągu 12 godzin przy zgłoszeniu awarii do godz. 12.00. 13) Usuwanie awarii, o których mowa w pkt. 8), w ciągu 24 godzin przy zgłoszeniu awarii po godzinie 12.00. 14) W szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z rozległości uszkodzenia lub trudności w dostępie do miejsca uszkodzenia w infrastrukturze wodociągowej, usunięcie awarii, o których mowa w pkt. 8), może trwać dłużej. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia Zamawiającemu pisemnych wyjaśnień w przypadku wystąpienia takich okoliczności. 15) Informowanie Odbiorców o planowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody oraz przewidywanym obniżeniu jej jakości, trwających ponad 12 godzin, w sposób zwyczajowo przyjęty z wyprzedzeniem co najmniej 2 dniowym. Niezwłoczne informowanie Odbiorców o zaistniałych nieplanowanych przerwach lub ograniczeniach w dostawie wody, oraz obniżeniu jakości wody, o ile przewidywany czas ich trwania przekracza 12 godzin, w sposób zwyczajowo przyjęty. Ponadto udzielanie odbiorcom usług wszelkich istotnych informacji, w szczególności dotyczących prawidłowego sposobu wykonywania przez Odbiorcę usług umowy o zaopatrzenie w wodę, występujących zakłóceń w dostawach wody. 16) Zapewnienie zastępczego punkt poboru wody w przypadku planowanych przerw lub nieplanowanych zaistniałych przerw w dostawie wody nadającej się do spożycia, trwających ponad 12 godzin, informowanie Odbiorców o tym fakcie oraz wskazywanie im lokalizacji zastępczego punktu poboru wody. W powyższym przypadku Wykonawca rozpoczyna dostawę wody (beczkowozem) do odbiorców wraz z upływem okresu 12 godzin przerwy w dostawie wody. W przypadku przerw w dostawie wody nadającej się do spożycia, trwających do 12 godzin, miarę swoich możliwości technicznych i organizacyjnych, zapewnienie zastępczego punktu poboru wody oraz poinformowanie Odbiorców o tym fakcie oraz wskazanie im lokalizacji zastępczego punktu poboru wody. 17) Prowadzenia regularnej wewnętrznej kontroli jakości wydobywanej i dostarczanej wody zgodnie z ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (t. j. Dz. U. 2019 poz. 1437 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294). 18) Utrzymywanie sprawności hydrantów przeciwpożarowych, okresowe przeglądy sieci hydrantów przeciwpożarowych – nie rzadziej niż raz na rok, uczestniczenie w kontrolach sprawności hydrantów przeciwpożarowych realizowanych przez Zamawiającego. 19) Demontaż uszkodzonych wodomierzy, montaż i oplombowanie nowych wodomierzy u odbiorców wody, dostarczonych przez Zamawiającego lub przez odbiorcę wody, w tym u odbiorców rozliczanych ryczałtowo. 20) Utrzymywanie ustanowionych stref ochronnych ujęć wód podziemnych. 21) Określania warunków technicznych i udzielanie zgody na podłączenia do sieci wodociągowej nowym odbiorcom. 22) Odbiór nowowybudowanych przyłączy wodociągowych. 23) Informowanie Zamawiającego o nieruchomościach, na których występują okoliczności znane Wykonawcy i uzasadniające odcięcie wody odbiorcy, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków. 24) Odcinanie na pisemne zalecenie Zamawiającego dostaw wody u odbiorców, u których występują okoliczności uzasadniające odcięcie wody, zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków. 25) Odczyt wskazań liczników wody u odbiorców wody (w tym liczników wskazujących zużycie wody pobranej przez sąsiednie gminy) i dostarczenie do Urzędu Gminy - 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych po zakończeniu kwartału. Przy czym kwartał to ¼ roku kalendarzowego i trwa trzy miesiące oraz rozróżnia się cztery kwartały: I kwartał – styczeń-marzec, II kwartał – kwiecień-czerwiec, III kwartał – lipiec-wrzesień, IV kwartał – październik-grudzień. 26) Dostarczanie faktur za pobraną wodę wystawionych przez Gminę Stary Zamość za pokwitowaniem do odbiorców wody 1 raz na kwartał w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania faktur od Urzędu Gminy. Pokwitowanie dostarczenia faktur powinno być dostarczone do Urzędu Gminy Stary Zamość w terminie do 14 dni roboczych od dnia otrzymania faktur od Urzędu Gminy. 27) Zwrot powierzonej infrastruktury wodociągowej, w stanie niepogorszonym, w dniu zakończenia okresu realizacji niniejszej umowy. 3. Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy usługi, poza wykonaniem zakresu przedmiotu umowy określonego w ust. 2, należy w szczególności: 1) Prowadzenie eksploatacji zgodnie z obowiązującymi szczegółowymi przepisami branżowymi, a zwłaszcza z przepisami dotyczącymi gospodarki wodnej na zasadach ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. 2) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za eksploatację całego systemu wodociągowego i przestrzeganie przepisów o ochronie środowiska, odpowiednich pozwoleń i koncesji, a także przepisów Kodeksu Pracy, BHP i innych. 3) Prowadzenie dokumentacji eksploatowanych ujęć wody, urządzeń, obiektów i sieci wodociągowych oraz prowadzenie ewidencji awarii sieci wodociągowej zawierającej co najmniej: a) pochodzenie informacji o awarii, b) data i godzina przyjęcia zgłoszenia, c) krótki opis awarii i miejsce wystąpienia, d) krótki opis naprawy, e) czy zabezpieczano miejsce awarii, f) data i godzina rozpoczęcia usuwania awarii, g) data i godzina zakończenia usuwania awarii. 4) Okazywanie legitymacji służbowej i pisemnego upoważnienia przez osoby reprezentujące Wykonawcę, przed wejściem na teren nieruchomości lub do obiektów budowlanych należących do osób, z którymi Gmina Stary Zamość zawarła umowę o zaopatrzenie w wodę, w celu dokonania czynności, o których mowa w art. 7 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków. 5) Niezwłoczne dostarczanie Zamawiającemu dokumentacji z demontażu lub montażu wodomierza, podpisanej przez odbiorcę wody (protokoły). 6) Stosowanie wyłącznie materiałów i urządzeń przeznaczonych do zastosowania pod ziemią i do kontaktu z wodą pitną. Wymagany jest wysoki standard materiałów i urządzeń zastosowanych do montażu i napraw. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępnia do wglądu faktury na zakupione materiały i urządzenia. 7) Reagowanie na nielegalny pobór wody i prowadzenie wspólnych działań z Zamawiającym w celu ich eliminowania. 8) Dokładanie wszelkich możliwych starań w celu zminimalizowania strat wody na sieci wodociągowej. 9) Wypłacanie rekompensat właścicielom za zniszczone uprawy i mienie podczas usuwania awarii w infrastrukturze wodociągowej , w szczególności na sieci wodociągowej lub na przyłączach. 10) Ponoszenie skutków finansowych nieprawidłowego działania „granicznych” liczników wody wskazujących zużycie wody pobranej przez sąsiednie gminy. 11) Ponoszenie opłat i kosztów związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia m.in.: a) opłat za pobór wód podziemnych, b) kosztów dozoru technicznego, c) opłat za badania fizykochemiczne, bakteriologiczne i inne wody przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną lub inne uprawnione jednostki, d) kosztów zatrudnienia odpowiedniego personelu, e) kosztów energii elektrycznej pobranej na potrzeby poboru i przesyłu wody, f) opłat za podatek od nieruchomości (od budowli), g) koszty wszelkich materiałów i koszty użycia narzędzi, h) innych kosztów i opłat wynikających z obowiązujących przepisów. Wymóg zatrudniania przez Wykonawcę osób wykonujących prace związane z przedmiotem zamówienia. 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących prace fizyczne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. osób, wykonujących bezpośrednie czynności fizyczne w zakresie utrzymania, eksploatacji, naprawy konserwacji i obsługi ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę, (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2019, poz. 1040 z późn. zm.). 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny. 2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 3) Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) Zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Zatrudnienie, o którym mowa w ust.1, powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. 4. Wykonawca będzie przedkładał oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia – każdorazowo w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia o zatrudnieniu osób stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Wykonawca Będzie udostępniał kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą wskazane przez Zamawiającego czynności na rzecz Zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu, w celu weryfikacji rodzaju zatrudnienia - każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze począwszy od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 7 ust. 3 pkt. 1). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65111000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł. 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Stary Zamość: Numer rachunku:18 9610 0002 0020 0420 2012 0014, tytułem: „Wadium przetargowe: „Utrzymanie, eksploatacja, naprawa, konserwacja, i obsługa ujęć wody, sieci, obiektów i urządzeń wodociągowych wraz ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (lub jego kserokopii). 6.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się kwotę wyznaczonego wadium, która przed upływem terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca powinien dokonać przelewu środków pieniężnych ze stosownym wyprzedzeniem, uwzględniając ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych. Gdy środki pieniężne wpłyną na rachunek Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w terminie, a oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.5. Dokumenty składane przez Wykonawcę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. 2019 poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie i dowody ww. składa każdy z nich oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach