Przetargi.pl
Utrzymanie działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5560129 , fax. 022 8270843
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5560129, fax. 022 8270843
    REGON: 00621278900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie działania bazy danych HERMES (Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku) użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia świadczenie usług utrzymania działania bazy danych HERMES -Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku, użytkowanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się, iż w okresie obowiązywania umowy będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi zwane Usługami, polegające na: - usuwaniu zgłoszonych w okresie trwania umowy Błędów i Problemów dotyczących działania Systemu, zgodnie z procedurą obsługi zgłoszeń i rozwiązywania Problemów PR1, - wsparciu technicznym dla wybranych Użytkowników, w tym: - konsultacji świadczonych telefonicznie i w siedzibie Zamawiającego w zakresie poprawnego działania Systemu, z uwzględnieniem możliwych zmian programowych; - wsparciu w zakresie poprawnego działania sprzętu komputerowego; - wsparciu w zakresie bieżącej konserwacji oprogramowania systemowego; -świadczeniu konsultacji związanych z administracją i eksploatacją Systemu w siedzibie Zamawiającego przez 1 jedną osobę, w wymiarze 8 godzin w miesiącu, w terminach ustalonych uprzednio przez strony, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy; wykonywaniu modyfikacji systemu w wymiarze 15 dni roboczych -120 roboczo godzin- w okresie trwania umowy. Modyfikacje i termin ich wykonania będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym, a Wykonawca będzie raportował ich wykonane w miesięcznych raportach z realizacji prac utrzymaniowych wraz z ilością godzin pozostałych do wykorzystania przez Zamawiającego; - aktualizowanie aplikacji Systemu szkoleniowego w terminie każdorazowo uzgadnianym z Zamawiającym - w przypadku zmian aplikacji Systemu produkcyjnego Hermes 3. Usługi świadczone będą w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15. Ilekroć powyżej jest mowa o: 1.Systemie - oznacza to oprogramowanie aplikacyjne Hermes 3. Do Systemu nie zalicza się elementów Infrastruktury Informatycznej, w szczególności: oprogramowania podstawowego tj. motor bazy danych i oprogramowania systemowego tj. system operacyjny; 2.System szkoleniowy - System identyczny z Systemem Hermes 3 pod względem funkcjonalnym - służący do testowania. 3.Błędzie - rozumie się przez to działanie Systemu niezgodne z Wymaganiami, przy czym prawidłowo pracuje Infrastruktura Informatyczna. Prawidłowo przeprowadzane czynności administracyjne takie jak planowe wyłączenia serwerów lub wybranych usług nie są traktowane jako Awaria Infrastruktury Informatycznej; 4.Problemie - rozumie się przez to zagadnienie sprawiające trudność w użytkowaniu działaniu Systemu zgłoszone przez upoważnionego Użytkownika i wymagające Rozstrzygnięcia przez Wykonawcę; 5. PR1 - rozumie się przez to procedurę obsługi zgłoszeń i rozwiązywania Problemów, określoną w Procedurze stosowanych w umowie, stanowiącej Załącznik Nr 2 do umowy; Opis bazy danych Hermes - Przepływ Informacji Między Organami Nadzoru Rynku: - baza danych w MS-SQL 2000 obsługiwana przez platformę ASP.NET udostępniona dla organów wyspecjalizowanych przez sieć Internet. Część danych jest publikowana w Internecie. System działa na dwóch serwerach. Jeden służy do gromadzenia danych a drugi do publikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach