Przetargi.pl
Utrzymanie drzew i krzewów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych Gminy Miasto Stargard

Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Pierwszej Brygady
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 834 18 30 , fax. 91 834 18 35
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina-Miasto Stargard Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
    ul. Pierwszej Brygady 35
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 834 18 30, fax. 91 834 18 35
    REGON: 32127718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zuk-stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie drzew i krzewów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych Gminy Miasto Stargard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac polegających na: 1) wykonywaniu wycinek drzew i krzewów wraz z usunięciem bryły korzeniowej, 2) usuwaniu wiatrołomów i wiatrowałów wraz z usunięciem bryły korzeniowej (na podstawie oględzin przeprowadzonych przez Wykonawcę niezwłocznie po zaprzestaniu wichury oraz wg wskazań Zamawiającego, Straży Miejskiej, Straży Pożarnej, Policji), 3) usuwaniu odrostów drzew, 4) wykonywaniu cięć pielęgnacyjnych, sanitarnych i technicznych drzew i krzewów, 5) strzyżeniu i formowaniu krzewów oraz żywopłotów, 6) wykonywaniu wiązań zapobiegających rozłamaniu lub odpadaniu konarów drzew, 7) usuwaniu skutków nagłych zjawisk atmosferycznych w postaci złamanych gałęzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy jakościowe świadczonej usługi, o których mowa w art. 91 ust. 2a Pzp, zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale XI SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XI pkt 2 SIWZ). Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, którym należy wskazać część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz firmy podwykonawców są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) Zestawienie kosztów wykonania umowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach