Przetargi.pl
Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2013r etap II

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni w 2013r etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont cząstkowy nawierzchni: Ilość m2/szt/mb: bitumicznych - ubytki do 4 cm głębokości 200, bitumicznych bez wycinania krawędzi - ubytki do 4 cm głębokości 40, bitumicznych - wyboje (wsp. 1,7 ubytki) powyżej 4 cm głębokości 20, regulacja 1-nej studzienki kanalizacyjnej 1, z betonowej kostki brukowej z odzysku 3, z betonowej kostki brukowej- nowej 3, chodnika z płytek betonowych z odzysku 6, chodnika z płytek betonowych - nowych 2, ułożenie obrzeży bet. 8x30 cm na pods. cem-piask.- nowych 1, ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - nowych 1, ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - z odzysku 1, Patcher - spryskanie emulsją i zarysowanie grysem bazaltowym - ciśnieniowo 20. Ww. ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwanie robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Ogólną Specyfikację Techniczną - Drogowe Roboty Utrzymaniowe. 2. Doraźne zabezpieczenie wyboju w nawierzchni jezdni lub chodnika, zagrażające bezpieczeństwu poruszających się pojazdów lub pieszych, nastąpi w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, materiałem kamiennym i lepiszczem tak, aby ich trwałość wynosiła minimum 2 dni i w tym czasie wykonanie naprawy docelowej wg ST. Gotowość przyjmowania zgłoszeń zdarzeń 24h/dobę każdego dnia. Pozostałe remonty cząstkowe nawierzchni w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 3. W przypadku wystąpienia awarii nadzwyczajnych oraz na podstawie zgłoszenia przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie, Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca awarii w sposób określony w punkcie 2.2. bez zgody Zamawiającego. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 4.1. Oznakowanie miejsca przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem / Dz.U.03.177.1729 oraz Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz.U.Nr.220 poz.2181z 2003r/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót uzgodnionego z zarządcą drogi, Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie oraz organem zarządzającym ruchem. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 4.2. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia, w tym miedzy innymi : - sprężarkę wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych - szt. 2 - skrapiarkę ręczną do bitumu - szt. 2 - przecinarkę spalinową do cięcia asfaltu - szt. 2 - walec wibracyjny, stalowy o masie 6 do 8 Mg - szt. 2 - walec o masie 2,5 Mg - szt. 2 - samochód skrzyniowy do transportu masy bitumicznej - szt. 2 - samochód skrzyniowy - szt. 2 - recykler do nawierzchni bitumicznej- szt. 2 - frezarkę do frezowania nawierzchni twardych - szt. 2 -samojezdną skrapiarkę ciśnieniową do spryskiwania nawierzchni bitumem wraz z materiałem zasypowym ( grys bazaltowy), np. Paczer - szt. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach