Przetargi.pl
Utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) naprawy cząstkowe nawierzchni ulic, chodników i zatok parkingowych; 2) odnowienie oznakowania poziomego i pionowego ulic; 3) monitorowanie dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni jezdni, chodników i parkingów. 4) W przypadku wystąpienia zagrożenia ruchu drogowego Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia ich w trybie awaryjnym - telefonicznie oraz faxem. Czas zabezpieczenia miejsca awarii przez Wykonawcę ustala się na 4 godziny, a czas przystąpienia do odtwarzania nawierzchni - 24 godziny od momentu zgłoszenia. 5) Na drogach wymienionych w wykazie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji - załącznik nr 4 do SIWZ, który jest jednocześnie zał. nr 4 do umowy Wykonawca prowadził będzie tylko monitowanie. Zgłaszane usterki w ramach monitoringu Zamawiający wykorzysta do wyegzekwowania napraw w ramach gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami), a także: a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał minimum jedno zamówienie (jedno zamówienie = jedna umowa) w zakresie utrzymania dróg obejmujące naprawy cząstkowe, o wartości sprzedaży brutto minimum 500 000,00 zł. (pięćset tysięcy złotych). Wymogiem jest, aby wykazane zamówienie było poparte dokumentem o należytym jego wykonaniu np. referencje. b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami drogowymi będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępniania osoby zdolnej do kierowania robotami drogowymi będącymi przedmiotem zamówienia, którymi wykonawca będzie dysponował i który jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2)1) Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. 7 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 7a do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy wykonawca /uczestnik konsorcjum/. 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem pełnomocnik. 4) wykaz zamówienia(ń) opisanego w Części III ust.1. pkt.2 lit. a) zrealizowanego(nych) w okresie ostatnich 5 lat - wzór stanowi zał. 8 do SIWZ, poparty dokumentem(ami) świadczącym(i) o należytym wykonaniu np. referencje. Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia ujętego w wykazie, winien zawierać informacje pozwalające Zamawiającemu przyporządkować je do odpowiedniej pozycji wykazu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik w imieniu wykonawcy, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 5) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi przez wskazaną osobę w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia oraz aktualne na dzień upływu składania ofert zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Polską Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zamówieniu będzie uczestniczyć osoba lub osoby którymi wykonawca będzie dysponował. Oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę. W przypadku wykonawców występujących wspólnie poświadcza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 7) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 8) Kosztorys ofertowy - wypełniony zakres robót opisany w przedmiarze o ceny i wartości - wg zał.nr 1 do SIWZ, W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa Pełnomocnik. 9) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 3 SIWZ. UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument określony w Sekcji III.2.2) ppkt.3) odpowiedni w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP (podstawa prawna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155). Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności tj.: zmiana siedziby Wykonawcy, zmiana inspektora nadzoru z przyczyn losowych; zmiana kierownika robót - z przyczyn losowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl /zakładka Zamówienia publiczne/.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach