Przetargi.pl
Utrzymanie dróg na terenie gminy Radzymin

Gmina Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, pl. T. Kościuszki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-62-92/93 , fax. 0-22 786-51-95
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzymin
    pl. T. Kościuszki 2 2
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-62-92/93, fax. 0-22 786-51-95
    REGON: 01326970000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzymin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie dróg na terenie gminy Radzymin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Gruz Przedmiotem zamówienia jest: 1.Sprzedaż, dostarczenie i wbudowanie kruszywa betonowego z recyklingu o frakcji 31,50-63 mm przewidziana ilość kruszywa betonowego z recyklingu do dostarczenia to około 2500 ton, 2.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne pozbawione zanieczyszczeń np. takich jak cegła, gazobeton, ziemia, stal, szkło, śmieci, azbest itp., 3.Zamówienie będzie sukcesywnie realizowane od dnia następnego po podpisania umowy do dnia 18.12.2015 r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, 4.Rozładunek odbywał się będzie bezpośrednio na drogi gminne według wskazań Zamawiającego, 5.Wykonawca pokrywa koszty zakupu, dostawy, rozładunku i wbudowania kruszywa betonowego z recyklingu, 6.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych, 7.Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne, 8.Wykonawca najpóźniej w ciągu 4 godzin od daty zgłoszenia dostarczy kruszywo, chyba że Zamawiający określi datę i miejsce dostawy kruszywa w terminie późniejszym, 9.Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na kruszywo telefonicznie, 10.Wbudowanie kruszywa polegać będzie na rozgarnięciu gruzu równiarką mechaniczną oraz uwałowanie go walcem drogowych, 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostarczonego kruszywa w zależności od potrzeb i posiadanych środków. II Równiarka i walec drogowy 1.Przedmiotem zamówienia jest: profilowanie i zagęszczanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej, ulepszonej gruzem, ulepszonej destruktem asfaltowym położonych na terenie Gminy Radzymin, przewidywana długość dróg do profilowania 500 km. W skład robót wchodzi: 1)roboty pomiarowe, 2)oznakowanie miejsca robót, 3)profilowanie nawierzchni drogi z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych oraz podłużnych, 4)zagęszczenie walcem wibracyjnym wyprofilowanej nawierzchni (jeśli zaistnieje taka potrzeba - decyzja Zamawiającego), 2.Od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na wykonanie prac związanych przedmiotem umowy, Wykonawca najpóźniej w ciągu 4 godzin od daty zgłoszenia przystąpi do robót chyba, że Zamawiający określi datę i miejsce rozpoczęcia robót w terminie późniejszym, 3.Drogi muszą być wyrównane po całości tj. po jednej i drugiej stronie jezdni, 4.Szerokość profilowania jest zależna od poszczególnej drogi Wykonawca powinien dokonać wizji w terenie, 5.Zamawiający zgłaszać będzie zapotrzebowanie na profilowanie i zagęszczanie dróg telefonicznie, 6.Ilość dróg podlegających profilowaniu i zagęszczaniu zależeć będzie od stanu nawierzchni i potrzeb Zamawiającego. III Koparko-ładowarka i profilowanie rowów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koparko-ładowarką przy pracach organizowanych przez Gminę Radzymin 1. Orientacyjna ilość godzin pracy: ok. 1000 godzin w okresie trwania zamówienia. 2. Szczegółowy opis zamówienia KOPARKO-ŁADOWARKA: 1) wykonywanie zadań przy pracach planowanych: załadunek/rozładunek materiałów sypkich i na paletach, roboty ziemne, 2) wykonywanie zadań przy awariach drogowych 3) plantowanie ziemi i innych materiałów, 4) kopanie oraz zasypywanie dołów, 5) mechaniczne profilowanie rowów z rozplantowaniem urobku w ilości około 7000mb 6) kopanie przepustów w pasie drogowym 3. Wymagane dane techniczne i wyposażenie koparko -ładowarki : 1) moc - powyżej 90KM, 2) pojemność łyżki w zależności od potrzeb Zamawiającego 3) pojemność łyżki ładowarki - minimum 1,2 m3, 4) wysokość załadunku - powyżej 3m, 5) widły do przewożenia palet, 6) konieczne posiadanie łyżki do wąskich wykopów i do skarpowania, 7) konieczne jest dopuszczenie do poruszania się koparko-ładowarki po drogach publicznych, oraz, aby łyżka ładowarki była wielofunkcyjna (kopanie, spychanie, rozścielanie, wyrównywanie, przewóz materiałów), bez konieczności wymiany osprzętu. 4. Ilość godzin pracy sprzętu oraz długość profilowania rowów jest orientacyjna i może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. IV Świadczenie usług samochodem samowyładowczym: przewóz kruszyw i innych materiałów, - przewóz urobku z oczyszczaniu rowów (mułu, gałęzi, karp, korzeni). Przewidywany czas pracy samochodem samowyładowczym o ładowności 5-10 ton - 300 godzin, V Warunki ogólne Wykonawca jest zobowiązany być w gotowości przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki w czasie 4 godzin, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-02-09 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 1060 0076 0000 3310 0015 7525; b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych; e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzymin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach